خرید کولر گازی فوجی با بهترین قیمت بازار ( 09 فروردین )

    • دسته‌بندی محصولات

    • فقط کالاهای موجود
      • از

        تومان

      • تا

        تومان

  • در نظر داشته باشید که برند فوجی از جمله برند های معتبری است که در حال حاضر توانسته سابقه درخشانی در زمینه تولید کولر گازی داشته باشد، به همین خاطر کولر گازی فوجی بسیار محبوب است. زمانی که برند فوجی وارد بازار شد با توجه به میزان کیفیت و قابلیت های منحصر به فردی که ارائه می کند در مقایسه با سایر رقبا توانسته به جایگاه ویژه ای دست یابد و کاربران زیادی را نیز به سمت خود جذب نماید. به طور کلی در رابطه با کولر گازی فوجی باید بگوییم که عملکرد آن به لحاظ کیفی بسیار عالی است و برای فعالیت خود از کمپرسور روتاری استفاده کرده است؛ اگر چه می توان گفت کمپرسور روتاری بسیار گزینه خوبی برای کولر های گازی می باشد. البته انتخاب کمپرسور بسته به نوع منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود. در ادامه می خواهیم در رابطه با کولر گازی فوجی مزایا و معایب آن صحبت کنیم.

     

    کولر گازی فوجی

    همانطور که شما هم می‌دانید کولر گازی امروزه در شمار بهترین تجهیزاتی قرار دارد که افراد زیادی قصد استفاده از آن را دارند بنابراین کولرهای گازی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد که هر یک از این برندها سعی کرده تا با استفاده از قابلیت‌های متعدد به تولید کولر گازی بپردازد که از لحاظ داشتن کیفیت، عملکرد و قابلیت هایی که به مصرف کنندگان ارائه می کند در جایگاه بالاتر قرار بگیرد بنابراین هنگامی که وارد بازار می شوید با برندهای متعددی روبرو هستید که جنس و نوع هر یک از آن ها متفاوت است. یکی از این برندها که به تولید کولر گازی پرداخته است فوجی می باشد.

    کولر گازی فوجی

    همچنین بخوانید : خرید کولر گازی زانتی با بهترین قیمت

    برند فوجی نیز همانند تمامی برند هایی که در بازار مشاهده می شود از مزایا و معایبی برخوردار است، البته این مزایا و معایب را در ادامه برایتان عنوان خواهیم کرد.

    در نظر داشته باشید فوجی از جمله برندهای معتبر در رده بالا قرار دارد که به تولید انواع تجهیزات سرمایشی پرداخته و در بازار چنین تجهیزاتی بسیار طرفدار دارد. به طور کلی می توان گفت در کنار برند فوجی سایر برند ها نیز وجود دارد که سعی کرده تا به تولید انواع تجهیزات سرمایشی بپردازد و آن ها را به دست مصرف کنندگان برساند، بنابراین هرگاه مشتریان و مصرف کنندگان قصد خرید تجهیزات مختلف را دارند با توجه به گستردگی تنوع و تعدد محصولات به هنگام خرید ممکن است اندکی سردرگم باشند اما بهتر است نسبت به این برندها اطلاعاتی را داشته باشند تا در زمان خرید به گلچین نمودن برندهای معتبر پرداخته و یکی از آن ها را بر اساس سلیقه نیاز و کیفیت محصول خریداری نمود.

    فوجی همانند بسیاری دیگر از برند ها تلاش کرده تا کولر های گازی را تولید کند که قابلیت استفاده در مناطق مختلف آب و هوایی را دارا باشد لذا از جمله بهترین گزینه ها جهت خرید این محصولات برند فوجی است.

     

    مشخصات کولر گازی فوجی

    در نظر داشته باشید کولر گازی فوجی دارای انواع متعددی است که هر یک از این مدل ها دارای قابلیت های منحصر به فردی است که افراد بر اساس منطقه و محل زندگی و قابلیت های موجود در این نوع کولر سعی در به کارگیری آن برای رفع نیاز های خود دارند به عنوان مثال می‌توان گفت کولر گازی فوجی ۱۲۰۰۰ مدل KFR36-LR دارای یکسری قابلیت هایی است برای نمونه می توان به برخورداری از کمپرسور روتاری، رده انرژی b، گاز مبرد r۲۲ و داشتن قابلیت سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

    در نظر داشته باشید میزان ظرفیت گرمایشی این محصول ۱۲۵۰۰ و میزان ظرفیت سرمایشی ۱۲۰۰۰ است. این نوع کولر گازی دارای سیستم اینورتر نبوده اما در کنار آن از قابلیت های بسیار خوب دیگری همچون برخورداری از حالت تایمر، حالت خواب، داشتن فیلتر آنتی باکتریال، برخورداری از پره‌های ضد فرسایش، رطوبت زدایی، برخورداری از ریموت کنترل، تایمر ۲۴ ساعته، برخورداری از یخ زدایی هوشمند، نمایشگر ال ای دی، قابلیت اتصال دقیق و سریع  برخورداری از ویژگی انتشار هوا ۴ طرفه می باشد.

    یکی دیگر از انواع مدل های کولر گازی فوجی می توان به مدل Inverter Fhc- 36A اشاره نمود که در واقع این محصول دارای سیستم اینورتر می باشد. از جمله محصولات محبوب برند فوجی همین مدل است، زیرا دارای قابلیت‌های بسیار عالی همچون برخورداری از کمپرسور روتاری، رده انرژی a، داشتن قابلیت گرمایش و سرمایش و همچنین برخورداری از گاز r۴۱۰ می باشد.

    مشخصات کولر گازی فوجی

    همچنین ببینید : خرید کولر گازی هایسنس با قیمت عالی و قدرت زیاد

    هنگامی که کولر گازی فوجی با مدل Inverter Fhc- 36A 12000 از گاز r۴۱۰ استفاده می کند. در واقع می‌توان نتیجه گرفت که میزان انرژی که این محصول در مقایسه با کولرهای گازی که گاز ‏r۲۲ را مورد استفاده قرار می دهند بسیار کمتر است، بنابراین میزان انرژی و برق هدر نخواهد رفت. همانطور که اشاره شد داشتن کمپرسور روتاری در این نوع کولر نشان دهنده مصرف اندک با صدای کمتر است و میزان ظرفیت ۱۲۰۰۰ نیز به منظور این است که مساحتی تقریباً ۲۰ متری را خنک خواهد کرد. با توجه به اینکه کولر گازی خروجی دارای سیستم اینورتر است می توان گفت میزان انرژی مصرفی در آن بسیار کم می باشد. در حقیقت این مدل از کولر گازی فوجی تلاش می‌ کند تا هرگاه به دمای مورد نظر رسید به طور قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی نماید.

    غالباً کولر های گازی که به واسطه کشور چین تولید می شود محصولات متعدد و متنوع است که بر اساس مدلی که دارد بنابراین می‌توان عملکرد متفاوتی را نیز از آن انتظار داشت. شما نیز می‌ توانید به منظور رفع نیازهای خود هر یک از کولرهای گازی با برند فوجی را انتخاب کنید که عملکرد منحصر به فردی را برایتان ارائه می‌کند.

    کشور تولید کننده کولر گازی فوجی

    همانطور که قبلا هم اشاره شد کولر گازی فوجی ازجمله کولر هایی است که همواره در بازار یافت می شود. برند فوجی در واقع شرکت ژاپنی بوده که بخش گسترده‌ ای از مونتاژ تجهیزات سرمایشی خود را به کشورهای متقاضی دیگری علی الخصوص چین واگذار نموده بنابراین اکثر کولر های گازی فوجی که هم اکنون به دست مصرف کنندگان و مشتریان می رسد ساخت چین می باشند و غالباً زمانی که این محصول را مشاهده می کنید با دیدن پلاک فنی عبارت Made in China نشان دهنده این است که کشور چین محصول را ساخته است.

    توجه داشته باشید گاز R410 و R22 از جمله گاز های مصرفی در کمپرسور روتاری این محصول می باشد. دقت داشته باشید که با توجه به برخورداری از قابلیت گرمایش و برخورداری از قابلیت سرمایش باعث شده تا مصرف کنندگان به طور عالی به استفاده از این قابلیت ها پرداخته و تلاش کنند تا در فصل زمستان قابلیت گرمایش و در فصل تابستان قابلیت خنک کنندگی آن را به کار گیرند.

    کشور تولید کننده کولر گازی فوجی

    همچنین ببینید : کولر گازی ایوولی

    توضیح بیشتر در رابطه با قابلیت های کولر گازی فوجی

    در نظر داشته باشید که در کولر گازی فوجی همواره از فناوری ها و قابلیت هایی استفاده شده است که طراحان مجرب سعی کرده‌اند تا این قابلیت ها را بر اساس علم و تکنولوژی روز تولید نمایند. در نظر داشته باشید که هر یک از تجهیزات سرمایشی نیازمند گاز و یا حتی موادی است که به منظور منتقل ساختن معکوس دما نقطه جوش پایینی داشته باشد‌. در واقع هر چقدر میزان انتقال این دما به طور منحصر به فرد انجام شود میزان بازدهی کولر گازی فوجی نیز بهتر خواهد بود، لذا برای انجام چنین کاری از یکسری تکنولوژی های نوین استفاده کند تا در جذب مشتریان موفق تر از سایر برندها باشد.

    تمامی قابلیت هایی که در گولر گازی فوجی قرار دارد تماما دست به دست هم می دهند تا بر افزایش میزان بازدهی و عملکرد عالی کولرگازی بیافزایند. هنگامی که میزان بازدهی کولر گازی افزایش پیدا می‌کند بنابراین شمار زیادی از افراد در پی استفاده از این محصول هستند شما نیز به عنوان یک مصرف کننده می توانید این نوع از کولر گازی را با مدل‌های متنوعی که در بازار وجود دارد مورد استفاده قرار دهید و از عملکرد این محصول به طور چشمگیر برخوردار گردید.

    طی سالیان اخیر شاهد این مسئله بوده ایم که کولرهای گازی با تکنولوژی های بسیار نوین از سوی شرکت های گوناگون معتبر تولید شده است، بنابراین هر یک از این شرکت ها تلاش می کنند تا بتوانند محصولات خود را به قدری با کیفیت و با فناوری های منحصر به فرد تولید کنند که نسبت به یکدیگر پیشی بگیرند. برند فوجی نیز از جمله این شرکت ها می باشد و خیلی خوب توانسته است تا در میان سایر برندها جایگاه ویژه ای را از آن خود سازد. هنگامی که افراد مختلف تلاش می‌کنند تا کولرهای گازی را استفاده کنند به فکر حذف کولر آبی از منزل و یا محل کار خود هستند. در واقع این تجهیزات بهترین جایگزین برای لوازم سرمایشی گذشته و قدیمی می باشد؛ زیرا آن دسته از کولرهای گازی که به طور همزمان دارای قابلیت گرمایشی و سرمایشی است دیگر نیازی نیست تا افراد برای بهره مندی از یک هوای گرم در فصل زمستان به سراغ تجهیزات گرمایشی جداگانه‌ای بروند بلکه افراد می توانند این گونه از تجهیزات را در فصل تابستان برای خنک سازی محیط و در فصل زمستان برای گرم نمودن منزل به کار گیرند. این فناوری خودش به نوبه خود توانسته تا در جذب مشتریان موفق باشد.

    مزایا کولر گازی فوجی

    به خاطر داشته باشید تنوع محصولات فوجی در بازار بسیار زیاد است که در واقع هر یک از این مدل ها از فناوری های مخصوص به خود برخوردار هستند و عملکردی متفاوت را به شما ارائه خواهد کرد، بنابراین می توان مزایا و معایب کولر گازی فوجی را بر اساس مدل و قابلیت هایی که به مصرف کنندگان ارائه می کند برشمرد، به عنوان مثال آن دسته از کولر های گازی که دارای عملکرد اینورتر است بسیار طرفدار دارد زیرا اینورتر عملکردی است که به صورت کاملا هوشمند عمل می کند.

    در واقع این فناوری میزان باری که به سوی موتور در حرکت است شناسایی نموده و سپس بر اساس میزان بار مشخص شده به کمپرسور دستور می دهد تا جریان کاملاً مناسب را صادر نماید. از مهمترین مزایای که کولر گازی فوجی با سیستم اینورتر دارد می‌توان موارد زیر را بر شمرد:

    - مراقبت نمودن در برابر بارهای سنگین و اضافه و در نهایت پیشگیری از سوختن و خرابی موتور.

    - در این نوع از کولر گازی به راحتی می توانید موتور را خاموش و یا روشن نمایید زیرا دارای کلیدی است که با فشار دادن آن دیگر نیازی نیست تا به سراغ قطع یا وصل نمودن برق اصلی نمایید.

    - توجه داشته باشید بدون اینکه به کنتاکتور و سایر لوازم برقی احتیاج باشد می توانید از عملکرد تغییر جهت حرکت موتور بهره مند شوید

    - با توجه به اینکه مدل های زیادی از کولر گازی فوجی دارای سیستم اینورتر است بنابراین میزان انرژی که در این نوع کولر ها به مصرف می رسد بسیار کم بوده بنابراین در مقابل صرفه جویی در میزان انرژی مصرف شده می توان هزینه ها را نیز تا حد زیادی کاهش داد.

    - زمانی که موتور راه‌اندازی می‌شود می‌توان میزان ماندگاری قطعاتی که در کولر گازی وجود دارد افزایش داد. چنین موردی زمانی اتفاق می‌افتد که با توجه به این که ضربه های مکانیکی پس از موتور کاهش پیدا می کند لذا میزان عمر هر یک از قطعات مکانیکی تا حد زیادی افزایش خواهد داشت.

    - هرگاه جریان راه اندازی انرژی و برق کاهش پیدا می کند در مقابل طول عمر موتور تا حد زیادی افزایش یافته و شاهد دوام آن خواهید بود.

    - شما می توانید به منظور تنظیم برنامه های مختلف موتور از قابلیت‌های متعدد موجود در کولر گازی استفاده نمایید و تمامی این قابلیت ها را به صورت هوشمندانه به کار گیرید، لذا قادر به هوشمندسازی حرکت موتور هستید تا بتوانید جریان حرکت را به طور برنامه ریزی شده در نظر بگیرید.

    • شما می توانید هرگاه ولتاژ ورودی که دائماً در حالت تغییر قرار دارد به مراقبت از موتور بپردازید آن هم درست زمانی که ولتاژ به طور کاملا ناگهانی افزایش پیدا می کند.

    معایب کولر گازی فوجی

    خوب دیدیم که این برند کولر گازی دارای مزایای بسیاری هست ولی حق خریدار هست که از معایب کولر گازی فوجی که می خواهد بخرد آگاه باشد. اولین معایب این کولر گازی این هست که برند فوجیتسو با اینکه کیفیت بالایی دارد ولی در صورت وجود خرابی هزینه تعمیرات و قطعات آن گران هست ، مورد دوم از معایب این کولر گازی این هست پنل این کولر گازی شیشه ای هست که در کنار زیبا بود احتمال شکستگی آن وجود دارد ، سومین عیب کولر گازی فوجی این هست که مانند تمام برندهای دیگر نمایندگی رسمی در ایران ندارد ، مورد چهارم از معایب کولر گازی فوجی بر میگردد به ذات کولر های گازی که باعث خشک شدن محیط ، ایجاد و حساسیت و آلرژی و مضر بودن برای محیط زیست ، و آخرین مورد از معایب کولر گازی فوجی این هست که این برند با اینکه بسیار مشهور هست ولی در ایران نسبت به برندهای دیگر کمتر مورد استفاده قرار میگیرد و برای تعمیر و سرویس حتما باید دنبال فردی باشید که آشنا با این برند کولر گازی باشد

    سخن پایانی

    به خاطر داشته باشید کولرهای گازی فوجی دارای ظرفیت های گوناگونی نیز می باشد بنابراین آن دسته از کولرهای گازی با ظرفیت های بالا برای اماکنی مورد استفاده قرار می‌گیرد که متراژ آن محل زیاد است  اما کولرهای گازی که دارای ظرفیت پایین تری است بنابراین برای اماکنی خوب به نظر می‌آید که متراژ آن نیز کم می باشد؛ از این رو می توانید بر اساس متراژ محل زندگی خود به انتخاب کولر گازی با ظرفیت مناسب بپردازید.

    به طور کلی کولر های گازی بر اساس کمپرسوری که در آن‌ها قرار گرفته است برای مناطق آب و هوایی مخصوصی به کار گرفته می شود برای نمونه کولرهای گازی فوجی که از کمپرسور روتاری برخوردار هستند بنابراین برای مناطقی با آب و هوای معتدل به کار گرفته می شوند و در واقع این تجهیزات سرمایشی از پره های طلایی برخوردار است که در مقابل باران گردو غبار و آلودگی بسیار مقاوم می باشد.

     

    مشاهده بیشتر

    مقالات مرتبط با کولر گازی فوجی

    فن کویل چیست ؟علت صدای فن کویل چیست؟

    فن کویل چیست ؟علت صدای فن کویل چیست؟

    فن کویل یک واحد تهویه مطبوع است که برای سرمایش و گرمایش فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم عموماً در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود.

    راهنمای خرید کولر گازی برای سالن های بزرگ

    راهنمای خرید کولر گازی برای سالن های بزرگ

    برای سالن های بزرگ باید کولر گازی ایستاده‌ای را برای سالن بزرگ خود انتخاب کنید که دارای توان بالا، کیفیت بالا، مصرف انرژی کم، قابلیت تنظیم دما و سطح صدای مناسب باشد.

    علت کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی و نحوه رفع آن

    علت کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی و نحوه رفع آن

    علت کم شدن قدرت پرتاب باد در کولر گازی چیست و نحوه رفع آن چگونه هست . در این مقاله به بررسی کم شدن قدرت کولر گازی می پردازیم و بررسی میکنیم چگونه رفع کنیم

    تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

    تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

    بسیاری از خطاهایی که روی پکیج ایران رادیاتور میبنیم مربوط به خرابی پکیج هست ، حال اینکه بخواهند تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور را در منزل انجام دهند بسیار وسوسه انگیز هست

    کولر گازی را در کجای اتاق نصب کنیم؟ چرا؟

    کولر گازی را در کجای اتاق نصب کنیم؟ چرا؟

    نصب بهینه کولر گازی باعث افزایش راندمان آن و کیقیت بهتر هوا می شود در اینجا می خواهیم بررسی کنیم که کجای اتاق کولر گازی نصب شود تا بهترین حالت آن باشد

    مزایا و معایب کولر گازی هیوندای

    مزایا و معایب کولر گازی هیوندای

    کولر گازی هیوندای یکی از کولرهای گازی با کیفیت در زمینه تهویه مطبوع هست ، در اینجا به بررسی مزایا و معایب کولر گازی هیوندای می پردازیم و نظرات را بررسی میکنیم

    مزایا و معایب کولر گازی اسنوا

    مزایا و معایب کولر گازی اسنوا

    کولر گازی اسنوا به واسطه کیفیتی که دارد و قیمت کولر های برند های خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است در اینجا به بررسی مزایا و معایب کولر گازی اسنوا می پردازیم

    Btu چیست و نحوه محاسبه آن چگونه هست؟

    Btu چیست و نحوه محاسبه آن چگونه هست؟

    Btu چیست و نحوه محاسبه آن چگونه هست؟ اگر سایت های مرجع برندهای کولر گازی را مشاهده کنید مشاهده می کنید که برای همه BTU استفاده شده هست اما معنی آن چیست

    دلایل ریزش آب از کولر گازی و رفع آن

    دلایل ریزش آب از کولر گازی و رفع آن

    دلیل و علت ریزش آب از کولر گازی و روش رفع آن در این مقاله بررسی میکنیم و اینکه چرا از پنل اسپلیت آب چکه می کند و چگونه این مشکل را رفع کنیم

    خوشبختانه فوجیتسو به دلیل مراقبت دقیق در طراحی خود واحدها به ساخت برخی از بادوام ترین و قابل اعتمادترین سیستم های تهویه مطبوع در اطراف شهرت دارد.

    در حالی که کولر گازی فوجیتسو معمولاً قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های میتسوبیشی با ظرفیت یکسانی دارند، میتسوبیشی کیفیت بالاتری ارائه می‌کند که نیازی به تعمیرات یا تعویض قطعات مکرر ندارند، که در طولانی مدت هزینه کمتری برای شما دارد.