چگونه خرید مطمئن کولر گازی از بانه داشته باشیم

نوشته شده در 28 شهریور 1401
راهنمای خرید کولر گازی ارزان از بانه

نحوه خرید کولر گازی بانه با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب

توجه داشته باشید که می خواهیم در این مقاله در رابطه با دلایل ارزان بودن کولرهای گازی باانه صحبت کنیم. امروزه کولر های گازی بانه ای را تحت عنوان کولر گازی تقلبی نیز می شناسند. اگر می خواهید بدانید که چرا می گویند کولر گازی بانه ای دلیلش می تواند این باشد که همواره بعضی از برند ها از شهرستان بانه ارسال می گردد، همچنین ممکن است این  تجهیزات در برخی از شهرها نیز به فروش برسد.

نحوه خرید کولر گازی بانه با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب

با توجه به اینکه طی دهه اخیر شاهد وضع خراب اقتصاد در کشور هستیم بنابراین عده زیادی از افراد در پی این موضوع هستند که محصولات ارزان قیمتی را خریداری کنند و آن ها را جهت رفع نیاز های خود مورد استفاده قرار دهند، به همین منظور شاهد وجود یکسری اماکنی هستیم که سعی در عرضه محصولات و تجهیزات تقلبی مختلفی در کشور دارند؛ لذا این تجهیزات و محصولات با قیمتی ارزان به دست مردم می‌رسد. اگرچه بایستی در رابطه با این موضوع بگوییم که اغلب مراکز فروش تجهیزات تقلبی مربوط به نقاط مرزی کشور است، همواره این مراکز در تلاشند تا برندهای مشهور که در کشور نیز یافت می شود و مردم نسبت به کیفیت و کارایی آن ها آشنایی کامل دارند با یک قیمتی بسیار ارزان در بازار و به دست مردم برسانند.

کولر گازی از بانه

در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که چرا خریداری برخی از محصولاتی همچون کولر گازی از بانه ارزان است و قیمت آن ها نسبت به برخی از محصولات موجود در بازار ارزان تر می باشد پس بهتر است تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

فروشگاه اینترنتی ونداد کولر در بانه عرضه کننده باکیفیت ترین کولر گازی ها می باشد که براحتی می توانید با مراجعه به سایت ونداد کولر از محصولات این فروشگاه دیدن فرمائید تا تنوع محصولات این فروشگاه را ببینید و از هوای پاک و مطبوعی که این کولرها برای شما محیا می کنند بهره مند گردید. قیمت کولر گازی در بانه نسبت به سایر مناطق ارزانتر است .خریداران محترم با مراجعه به فروشگاه ونداد کولر می توانند سفارش خود را ثبت کنند و کارشناسان ما می توانند راهنمای شما جهت خرید محصول با کیفیت و ارزان باشند . این فروشگاه ارسال کولر گازی و اسپیلیت به سراسر کشور دارد پس با خیال راحت به سایت مراجعه کنید و محصول خود را ثبت نمائید.

کولر گازی ایستاده از بانه

 

چرا خرید کولر گازی از بانه ارزان است؟

اگر می خواهید بدانید که چرا خرید کولر گازی از بانه ارزان است باید بگویم که بانه یکی از شهر های مرزی در کشور به شمار می رود که بسیاری از محصولات و تجهیزات مختلف به طور کاملا مستقیم در ابتدا به شهر بانه وارد شده و این محصولات هیچگونه هزینه‌ای را بابت گمرک پرداخت نمی کنند به همین خاطر است که بسیاری از محصولات همچون کولر گازی هزینه پرداخت کمتر است.

به طور کلی تنوع محصولات در شهر بانه بسیار گسترده است. به خاطر داشته باشید که با توجه به اینکه میزان قیمت پرداختی جهت خریداری محصولات از شهر مرزی بانه ارزان است ممکن است برخی از افراد این شبهه برایشان ایجاد شود که محصول خریداری شده با توجه به قیمت پایین آن یکسری ایراداتی را به همراه دارد اما اگر تلاش کنید که محصولات بانه همچون کولر گازی را از سایر فروشگاه های معتبر خریداری نمایید بنابراین نباید اصلاً نسبت به این موضوع حساسیت به خرج دهید؛ چرا که خریداری محصولات بانه ای از فروشگاه های معتبر به شما خواهد گفت که محصول خریداری شده بسیار با کیفیت می باشد، بنابراین از جمله مزیت هایی که در زمان خرید کولر گازی بانه ای متوجه می شوید گارانتی معتبر، اصالت کالا و همچنین مقرون به صرفه تر بودن محصول می باشد.

بانه یک شهر مرزی است و کالاها بصورت مستقیم اول به این شهر وارد می شود و هزینه گمرک نمی دهند، به همین دلیل دارای قیمت پایین تری می باشند تنوع کالا در این شهر بسیار زیاد می باشد گاهی این قیمت پایین برای افراد شبهه انگیز می باشد و با خود می گویند حتما محصولی که خریداری می کنم اشکالاتی دارد در صورتیکه باید بگوئیم اگر از فروشگاههای معتبر مثل ونداد کولر خرید می کنید دیگر نگران این مسائل نباشید و یک محصول اصل و باکیفیت را با خیال راحت خریداری کنید. پس مزایای اصلی خرید کولر گازی از بانه صرفه اقتصادی، اصالت کالا و ضمانت معتبر می باشد.

چرا خرید کولر گازی از بانه ارزان است؟

معایب خرید کولر گازی از بانه

معایب مربوط به کولر گازی بانه ای ممکن است در مقایسه با برخی از کولر ها متفاوت باشد. حتماً شما هم می دانید که در صنایع گوناگون شاهد پیشرفت هایی بوده ایم یکی از این پیشرفت ها مربوط به تولید کولر های گازی می باشد، چرا که تنوع کولر های گازی، تعداد آن ها و غیره هم اکنون در بازار موجود است. به طور کلی هر یک از کولر های گازی که تولید می شوند با توجه به خصوصیاتی که دارند کارایی آن ها نیز متفاوت است؛ بنابراین می‌توان گفت کولرگازی بانه ای از جمله کولرهای گازی موجود در بازار می باشد. در نظر داشته باشید که پیش از خریداری کولرهای گازی بایستی حتما نسبت به عملکرد و خصوصیات آن اطلاعات کافی داشته باشید تا قادر به خرید یک محصول با راندمان بالا و مقرون ‌به ‌صرفه باشید.

در اینجا می خواهیم در رابطه با معایب خرید کولر گازی از بانه صحبت کنیم.

بهتر است بدانید خریداری کولرگازی از بانه با توجه به مزایایی که دارد ممکن است یکسری معایبی نیز به دنبال داشته باشد. به طور کلی معایب خرید کولر گازی از بانه با توجه به شرایط حاضر ممکن است کم یا زیاد باشد، بهرحال مد نظر قرار دادن برخی از این معایب بسیار حائز اهمیت می باشد و شما باید آن ها را در راستای کار خویش قرار دهید تا در آینده نسبت به خرید خود ابراز پشیمانی نکنید.

یکی از مهم ترین معایب خرید کولر گازی از بانه عدم گارانتی و حتی نداشتن خدمات پس از فروش می باشد، همچنین در برخی از موارد شاهد نداشتن اصالت کالا هم بوده‌ایم. توجه داشته باشید که این محصولات به طور غیر حضوری هم ارسال می‌شود پس ممکن است کالاهای ارسالی به صورت تقلبی باشد؛ همچنین محدودیت حمل نیز از دیگر معایب مربوط به کولر گازی بانه ای می باشد. در برخی از موارد امکان دارد کولر های ارسالی استوک باشد و پس از گذشت مدت زمانی شاهد کاهش میزان کارکرد دستگاه و همچنین کاهش راندمان آن باشید.

معایب خرید کولر گازی از بانه

همچنین موارد زیر نیز ار معایب این خرید نا مطمئن هستند:

محدودیت حمل وجود دارد.

امکان ارسال کالای تقلبی چون بصورت غیر حضوری است.

عدم وجود گارانتی معتبر و اصالت کالا

 فروشگاه اینترنتی ونداد کولر الویت خدمات خود را رضایت مشتریان و رفع نگرانی خریداران بابت کالاهای فیک و تقلبی قرار داده است و با نیاز سنجی و مشاوره به خریداران، مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

برندهای موجود فروشگاه ونداد کولر در بانه

فروشگاه اینترنتی ونداد کولر در بانه عرضه کننده تمامی کولرهای گازی اجنرال،سامسونگ،الجی،هایسنس،گری،جنرال،ایوولی،زانتی با ظرفیتهای 9000،18000،24000،30000،36000 و در تمامی انولع دیواری ، ایستاده ، پرتابل و پنجره ای  می باشد. شما می توانید محصول خود را با ظرفیت مورد نظر انتخاب کنید و آن را ثبت سفارش نمائید تا کارشناسان ما کالایی با کیفیت و با ضمانت و دارای قیمت ارزان نسبت به سایر مناطق کشور به شما تحویل دهند.این کولرها با قابلیت سرمایش و گرمایش مثل کولر گازی 36000 سامسونگ  می توانند نیاز کاربران را برآورده سازند.

 

برندهای موجود فروشگاه ونداد کولر در بانه

چگونه در بانه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اگر قصد خرید کولر گازی از بانه و یا سایر فروشگاه ها را دارید بهتر است بدانید یکسری راهکار هایی به منظور تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی وجود دارد که برخی از این راهکارها را در اینجا برای شما بیان خواهیم کرد، مهمترین آن ها در موارد زیر است:

گاهی اوقات برای کولر های گازی به جای گاز r410 از گاز R22 استفاده می کنند. این اتفاق زمانی می افتد که سودجویان می خواهند با قرار دادن گاز ‏R22 سود زیادی را به دست آورند. بهتر است بدانید تولیدکنندگان کولر گازی از سال ۲۰۱۵ به منظور تولید کولر گازی دیگر از گاز R22 استفاده نکرده‌اند چراکه خطرات و معایب این گاز نسبت به گاز R410 بسیار بیشتر است.

به طور کلی گاز R410 با توجه به عملکرد عالی و عدم ایجاد خطر به لایه اوزون و محیط زیست بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گرفته است. از مهمترین مزایای گاز R410 می توان گفت میزان ایجاد باد خنک تر در این گاز بیشتر است و همچنین توانایی کار در دماهای زیاد را دارا است، همچنین گاز R410 از تراکم بیشتری نیز برخوردار است به همین منظور سرمایشی که ایجاد می کند دارای کیفیت بیشتری نیز می باشد.

با توجه به مزایای که این گاز دارد نسبت به گاز R22 دارای قیمت بیشتری نیز می باشد لذا سودجویان سعی می کنند به منظور کسب سود بیشتر گاز ‏R22 را جایگزین گاز R410 کند پس در زمان خرید این نکته را مد نظر قرار دهید.

یکی دیگر از راه های تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی توجه به پلاک کولر گازی می باشد، پلاک کولر گازی عمدتاً تحت عنوان برچسب فنی نیز یاد می‌شود. این پلاک دارای اطلاعاتی در رابطه با محصولی است که می‌خواهید آن را بخرید بنابراین از طریق بررسی کردن برچسب فنی قادر هستید که نسبت به خرید کولر گازی اینورتر خود اطمینان حاصل کنید.

در نظر داشته باشید که کولرهای گازی با سیستم اینورتر میزان انرژی کمتری را مصرف نموده و کارایی آن ها با استفاده از گاز R410 می باشد اما کولرهای معمولی ممکن است گاز R22 را مصرف کنند؛ همچنین شما باید نسبت به آمپر هم توجه کامل داشته باشید چرا که کولر های گازی با سیستم اینورتر میزان آمپر کمتری را مورد استفاده قرار می دهند.

قبل از خرید کولر گازی باید یک سری مطالب را بدانید تا خریدی آگاهانه و اصل داشته باشید .کولر گازی جزو محصولاتی است که پول زیادی بابت آن می پردازید پس باید خیلی مراقب باشید که کالای اصل را باگارانتی معتبر خریداری کنید.ما در این مقاله سعی بر آن داریم که شما را با نکاتی آشنا سازیم که محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید پس با ما همراه باشید.

چگونه در بانه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

۱.نامگذاری تقلبی محصولات

اولین گام جهت تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی این است که افراد متقلب نام کولر گازی را از برندها انتخاب می کنند و با توجه به تنوع روز به روز  محصولات آنها از ویژگی هایی مثل دی سی اینورتر استفاده می کنند که در بعضی کولرها اصلا این ویژگی موجود نیست مثل کولر گازی اجنرال دی سی اینورتر که این مدل نایاب شده است.

۲.بارکد کولر گازی

دومین گام جهت تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی بارکد و مدل کولر گازی است که بوسیله بارکد خوان می توانید تقلبی یا اصل بودن کولر گازی را تشخیص دهید .مدل کولر گازی اصل شماره های خوانا و مدل دقیق دارند در صورتیکه در مدل های فیک و تقلبی اعداد و ارقام ناخواناست.

۳. تغییر نام کولرها

سومین گام شیادان کولرهایی که قیمت پایین تری دارند را تغییر برند می دهند و برچسبها و برندهای جدید نصب می کنند مثلا کولر گازی جنرال گلد را به کولر گازی ال جی تغییر می دهند و با قیمت بالاتر به خریداران ناآگاه می فروشند.

۴.توجه به برچسب فنی کولر گازی

چهارمین گام توجه به برچسب های فنی کولر گازی می باشد که این برچسب ها اطلاعاتی از قبیل رده انرژی ،کلاس آب و هوایی ،نوع گاز مصرفی،مدل دستگاه را دارا می باشد.بوسیله اطلاعات نوشته شده روی این برچسب ها شما می توانید کالا را در سایتهای اصلی محصولات جستجو کنید و به تقلبی یا اصل بودن آن پی ببرید.

۵.شناسایی کولر گازی اصل یا تقلبی از روی عملکرد کولر گازی

کولر گازی تقلبی به مرور زمان و در مدت کوتاه دچار خرابی می شود ، رده انرژی بیشتری دارد، عملکرد آن کاهش پیدا می کند،طول عمر بسیار کوتاهی دارد در عوض کولر گازی اصل دارای قدرت بالا ،رده انرژی پایین تر ، کیفیت بالای قطعات و طبق استانداردهای روز جهانی ساخته شده است و در مدت زمان کوتاه دچار افت کارآیی نمی شوند.

۶.تشخیص کولر گازی اصل با گارانتی

تمامی محصولات اصل دارای ۵ سال ضمانت می باشند و 2 سال ضمانت قطعات فنی دارند . همچنین خدمات پس از فروش دارند در صورتیکه کولرهای تقلبی این ویژگیها را ندارند . بمنظور آشنایی با اصالت کالا می توانید شماره های درج شده روی کالا را با شماره های ثبت شده در اداره ی ثبت شرکت ها مطابقت دهید چون دارای هولوگرام هستند و با این روش نیز به اصالت کالا پی ببرید.

۷.تشخیص کالای اصل از تقلبی با کمپرسور

تمامی محصولات اصل از کمپرسور 24000 بهره می گیرند در صورتیکه در کالاهای تقلبی از کمپرسور 18000 استفاده می شود و کارآیی دستگاه را کاهش می دهد البته شناسایی این مورد در حیطه دانش و مهارت افراد متخصص می باشد و لوله های مسی کولرهای اصل مستحکم هستند در صورتیکه لوله های مسی کولرهای تقلبی بسیار نازک می باشند .

سخن پایانی در خرید کولر گازی بانه

در این مقاله ما با نحوه خرید کولر گازی ارزان از بانه و تشخیص محصول اصل از تقلبی آشنا شدیم.فروشگاه ونداد کولر در بانه آماده پاسخگویی به نیاز کاربران می باشد و محصولاتی با کیفیت ،اصل و معتبر را عرضه می کند تا مشتریان با خیال راحت از آنها استفاده کنند.اگرقصد خرید کولر گازی اصل را با قیمت ارزان دارید حتما از فروشگاه ونداد کولر بازدید کنید تا شما را در راستای خرید مطمئن راهنمایی کنند.

سوالات متداول
اگر نکات مد نظر را رعایت کنید بهترین راه خرید کولر گازی می تواند خرید از بانه باشد
بله میتوانید این کولر های گازی را ضمانت کنید و شرکت های معتبری این خدمات را ارایه میدهند
رضا عباسی
1 سال پیش
الان که بانه و غیربانه نداره همه کلاه بردار شدن
پاسخ
جستجو
آخرین مقالات