خرید و قیمت کولر گازی یونیوا ( 09 فروردین )

    • دسته‌بندی محصولات

    • فقط کالاهای موجود
      • از

        تومان

      • تا

        تومان

  • استفاده از کولر امروزه تبدیل به یکی از نیازهای جدی هر خانه‌ای شده است و عموما در اکثر خانه‌ها کولرگازی وجود دارد. کولرگازی انواع زیادی دارد که از برندهای مختلف و با ظرفیت های متفاوت تولید می‌شود و شما بسته به نیازی که دارید یکی از این انواع کولرها را می‌توانید استفاده کنید.

    یکی از انواع کولرگازی‌ها کولرگازی یونیوا است که در این مقاله در رابطه با مزایا و معایب کولر یونیوا صحبت خواهیم کرد.

    کولرگازی های یونیوا را بهتر بشناسیم

    قطعا اطلاع دقیق و درست از کولر یونیوا به درک درست شما از مزایا و معایب کولرگازی یونیوا کمک خواهد کرد. برند یونیوا یکی از بروزترین سازندگان لواز خانگی است که هم اکنون در بازار وجود دارند و نامی خوب برای خود دست و پا نموده است. لوازم خانگی مثل یخچال، تلویزیون، لباسشویی و کولرگازی از جمله محصولات تولید شده توسط این برند چینی می‌باشند. چنان که قبلا هم بیان شد ، قطعات و لوازم کولر یونیوا در تایلند ساخته می‌شوند و مونتاژ این کالا هم در کشور چین انجام می‌گیرد.

     از انواع مختلف کولرگازی یونیوا می‌توان به کولرهای ایستاده، اسپلیت و کولر پنجره‌ای اشاره نمود که ما در این نوشته تلاش می‌کنیم به بررسی مزایا و معایب کولرگازی یونیوا پرداخته و آن را مفصلا بیان کنیم بنابراین تا پایان با ما همراه باشید تا این که اطلاعات کامل و جدیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

    معایب کولرگازی یونیوا چیست؟

    قطعا هر وسیله‌ای دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی می‌باشد به همین شکل کولر یونیوا هم از این چیز مستثنی نیستند. به صورت کلی عیب های کولرگازی یونیوا به دو قسمت تقسیم بندی می‌شود.

    قسمت اول مخصوص استفاده اشتباه از محصول و قسمت دوم را به سو استفاده کردن از کالا تعبیر نمود. قسمت اول به سادگی قابل کنترل می‌باشد اما قسمت دوم به وجدان بیدار مربطو می‌شود. شاید این مطلب مبهم باشد بنابراین این موضوع را در این جا بیشتر توضیح می‌دهیم.

    بخش اول

    این محصول واقعا بی نظیر می‌باشد و دلیل به وجود آمدن عیب های کولرگازی یونیوا در استفاده اشتباه از این دستگاه است. عیب‌ها را می‌توان مصرف انرژی زیاد، به وجود آمدن گاز سمی و صدای بد تقسیم نمود. اگر خوب فضا را بررسی نکنیم و مشاوره دقیق را دریافت ننماییم قطعا در انتخاب کردن اندازه مناسب کولر دچار اشتباه خواهیم شد.

     به طور مثال برای محیط چهل متر کولر گازی دوازده هزار کفاف شما را نخواهد کرد. گازهای سمی از نبود سرویس کولر به صورت سالانه نشات خواهد گرفت. فیلتر های هوا درون قسمت آلوده در نتیجه بیرون شدن هوا هم نامطلوب می‌شود. به وسیله هوای آلوده تاثیر ناشایستی بر روی پوست هم بدیهی خواهد بود.

    در پایان باید این مطلب را یادآورد شد که کمپرسور کولر گازی صدایی از خود بیرون می‌کند که این صدا ناخوشایند خواهد بود و برای برطرف کردن این مشکل کمپرسور را در حالت درست نصب نمایید.

    بخش دوم

    قسمت دوم معایب به سو استفاده کردن از آن ارتباط دارد. ظاهر کولرهای یونیوا به نشان های تجاری معتبر مشابهت دارد! به همین خاطر از کولر یونیوا برای جعل کردن و تقلب نمود استفاده می‌شود. متاسفانه افراد سود جو به خاطر حس طمع و ذات بدی که دارند از این وسیله سوء استفاده می‌نمایند و آن را به مارک های دیگر عوض می‌کنند. یکی دیگر از این کارهای بد عوض کردن کولر دوازده هزار به هجده هزار یا عوض کردن هجده هزار به بیست و چهار هزار است.

    معایب کولرگازی یونیوا چیست؟

    همچنین بخوانید : قیمت کولر گازی هایسنس در بانه

    مزایا کولر گازی یونیوا چیست؟

    چنان که بیان شد این کولر یکی از بهترین انواع کولرها می‌باشد. فواید و ویژگی های محصول نقطه متقابل عیب های کولرگازی می‌باشند. در این وسیله نیاز مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. کیفیت تولید خیلی خوب و ظاهر زیبا و برنامه های متعدد از مزیت های این کولرگازی فوق العاده است.

    در این وسیله برنامه های زیادی برای خنک کردن محیط وجود دارد که در استفاده بهینه انرژی تاثیرگذار است. کولرگازی یونیوا در هر موقعیت و شرایط آب و هوایی خود را را می‌تواند کار کند. در بسیاری از کولرگازی های از گاز R410a کار گرفته می‌شود.

    این گاز از نظر اقتصادی به صرفه می‌باشد و عملکرد خیلی خوبی را از خود به جای می‌گذارد. همین طور این گاز دوستدار محیط زیست می‌باشد و به لایه اوزون هم هیچ صدمه‌ای نمی‌رساند.

    کولرگازی یونیوا ساخت کجاست؟

    اکثر افراد برای خرید کردن لوازم خانگی دچار مشکل می‌گردند ، به چه دلیل ؟ خب قطعا همیشه چند عامل ثابت وجود دارد و سوالاتی را بوجود خواهد آورد که در این جا بیان می‌شود:

    شماره یک : از کدام برند کولر را خریداری نمایم؟

    شماره دو : کدام نشان تجاری نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌شود ارزش خرید بیشتری دارد؟

    شماره سه : آیا هر مارکی که گرانتر می‌باشد لزوما بهتر هم است؟

    شماره چهار : کدام مارک و مدل از بین این همه کولر برای من کارایی مناسب تری دارد؟ و...

    شماره پنج : .......

    همه این سوالات و سوالات زیاد دیگری که مشابه این سوالات هستند در ذهن بیشتر افراد بدون پاسخ است و اکثرا از اقوام و رفقا و شاید هم از فضای مجازی برای جواب به این پرسش‌ها کمک بگیرند و در برخی از اوقات موجب می‌گردد انتخاب مناسبی را داشته باشید اما این مسئله در خرید کولرگازی که مقدای از لوازم خانگی فاصله دارد و از انواع تهویه مطبوع به حساب می‌آید عموما به چند دلیل در کولرگازی صدق نخواهد کرد.

    مقایسه کولر یونیوا با بقیه لوازم

    اگر خواسته باشم کولرگازی را با یکی از لوازم خانگی ، مثلا با جاروبرقی ، قیاس نماییم به چند گزینه اختلافی خواهیم رسید که انتخاب کردن کولرگازی به مراتب سخت خواهد شد: جاروبرقی عموما در همه منازل ایرانیان وجود دارد اما کولرگازی تنها قشر خاصی می‌باشد که از آن استفاده می‌نمایند که این مورد موجب می‌گردد پرسو جوها از بقیه مردم کمک کمتری به خریداران کند و یا در بسیاری از مواقع اصلا کمکی نکند. جاروبرقی در بین فضاها به یک صورت استفاده میشود به طور مثال در اهواز با تهران نوع جاروبرقی فرق زیادی ندارد اما در کولرگازی نسبت به شهرهایی که آب و هوای گرمسیر و شرایط آب و هوایی معتدل دارند برای خرید فرق هایی وجود دارد.

    از دیگر فرق‌ها باید به این مسئله دقت کرد که در لوازم صوتی و تصویری همانند جاروبرقی چند مارک و نشان تجاری مطرح وجود دارند که بازار و اشخاص با این برندها آشنایی کامل دارند اما در بازار کولرگازی تنوع در جنس کولر و تعداد مارک‌ها بیشتر می‌باشد و انتخاب را به شدت دشوار خواهد کرد.

    ظرفیت کولرهای یونیوا

    ظرفیت سنجی در این دستگاه هم خیلی اهمیت دارد. اهمیت این دستگاه زمانی مشخص میشود که امکان دارد بهترین مارک و نوع کولرگازی در دنیا را بخرید اما  به خاطر نبود ظرفیت سنجی خوب نه از کار دستگاه رضایت دارید و شاید مقدار مصرف انرژی بیشتر از حد تصور شما باشد و این چیز شما را متعجب نماید. و همین طور مقدار خرابی کولرگازی به احتمال زیاد از حد میانگین بیشتر خواهد شد ، بنابراین قبل از اینکه به این چیز فکر نمایید که چه مارک یا چه نوع از کولر را خریداری نمایم از توان کولرگازی خود برای فضای مورد استفاده اطمینان حاصل کنید.

    فرق های زیاد دیگری هم وجود دارد که ما به همین چیزها بسنده نماییم که به اصل قضیه بیشتر بپردازیم.

    ظرفیت کولرهای یونیوا

    همچنین بخوانید : بهترین قیمت بازار کولر گازی اجنرال

    درباره برند یونیوا Uneva   اطلاعات و مشخصات

    یونیوا یک شرکت بریتانیایی می‌باشد که در سال 2017 در انگلستان راه اندازی شد که برای تولیدات خود همراه با کشورهای بریتانیا برای ساخت قطعات همکاری کرده است. این شرکت در حوزه های ساخت تلویزیونهای ال‌ای دی ، همین طور یخچالهای ساید ، تولید فریزر ، لباسشویی و..... کار میکند.

    تولیدات شرکت یونیوا بعد از گذشت یک مدت در چین تحت لیسانس بریتانیا آغاز به تولید نموده که مطابق اخبار رسمی خود شرکت در حوزه تهویه مطبوع با شرکت گری هم همکاری کرده است.

    کولر گازی معمولی و اینورتر یونیوا

    کولر یونیوا تنها پنج سال می‌باشد که به بازار دنیا وارد شده است و قطعا برای بسیاری از افراد مارک ناشناخته‌ای در کولرها است اما باید این مطلب را گفت در همین پنج سال به خاطر کیفیت خیلی خوب این مارک مشتریان مخصوص خود را هم پیدا نموده است. موتور کمپرسور خیلی قوی و همین طور صدای کم از مزیت های این مارک است.

    از نظر ظاهری مارک یونیوا طراحی مناسب و زیبایی را دارد و همین طور فیلترهای اچ دی و پاک کنندگی اتومات از آپشن های دیگر این مارک است.

    در رابطه با کولرهای گازی اینورتر بطور دقیق کم مصرف بودن این نوع از کولرها از شاخصه های مهم است. کم صدا بودن این دستگاه‌ها نسبت به نوع معمولی  آن هم از شاخصه های دیگر اینورتر یونیوا است.

    مزایای کولر گازی یونیوا

    کیفیت تولید خوب این دستگاه

    کم صدا بودن کندانسور و قسمت داخلی

    طراحی تقریبا زیبا

    ارزان بودن کولر یونیوا نسبت به مارک های هم سطح

    فیلتر اچ دی

    تمیز کنندگی اتومات

    معایب کولر گازی یونیوا

    ناشناخته بودن عیب‌ها به خاطر تازه تاسیس بودن این برند

    وجود نداشتن زیر بازشو قسمت پنل برای نصب کردن آسان

    پرتاب کردن باد نسبت به بقیه مارک‌ها پایین تر

    در مناطق با هوای مرطوب، کولر یونیوا ممکن است اثر خنک کننده خود را نشان ندهد و به جای این موضوع، باعث افزایش رطوبت هوا در فضا شود که می‌تواند باعث ایجاد حس نامطبوعی در فضا شود.

    نکته دیگری که در مورد کولر یونیوا وجود دارد، این است که با استفاده از آن در فضاهای بزرگ و باز، مثل گاراژ‌ها و کارگاه‌ها، تأثیر آن کمتر است.

    کیفیت کولر گازی های یونیوا

    این مارک معتبر جهانی با تنوع زیاد در تولید کولر گازی در بازار شهرت مناسبی دارد. کولر یونیوا که از انواع ایستاده، اسپلیت و دیواری شامل است. این کالاها در اندازه های 12000، 18000، 24000، 30000 و حتی 36000 وارد بازار می‌شوند. کمپرسور‌ها با در نظر گرفتن توان کولر‌ها تغییر خواهد کرد. در تولید این محصولات به مصرف انرژی هم دقت شده است. کولر گازی یونیوا در دو مدل اینورتر و مدل بدون اینورتر به شما قابلیت لازم را ارائه خواهد کرد.

    کولر یونیوا با تولید فوق العاده و کیفیت زیاد خود با مارک های معتبر جهانی رقابت کرده است. از نظر ظاهر هم یونیت درونی زیبا و یونیت بیرونی مقاوم است. تا امکان تزئین محیط داخلی خیلی خوب فراهم گردد. یونیوا از بهترین برندهای دنیا است و آرامش را به ارمغان خواهد آورد.

    کیفیت کولر گازی های یونیوا

    همچنین بخوانید : خرید کولر گازی ال جی از بانه

    کمپرسور و مصرف انرژی در کولرگازی یونیوا

    برخی از کاربران استفاده کردن از کولر گازی را به خاطر مصرف برق آن مناسب نمی‌دانند. برند یونیوا خیلی خوب این موضوع را بررسی کرده و تولیدات خود را با مصرف کم برق در اختیار مشتریان قرار داده است. جدا از این مسئله برخی از کمپرسور های کولرگازی یونیوا به برند سبز رنگ کمتر شدن مصرف برق یعنی اینورتر مجهز گریده اند. این برد هوا را به شکل خودکار کنترل کرده و با رسیدن به دمایی که مد نظر است، کولر را به شکل خودکار خاموش می‌کند.

    برند کمپرسور های یونیوا در اکثر مواقع از GMCC یا GREE ELECTRIC که هر دو دارای اعتبار هستند و خیلی خوب در شرایط آب و هوایی مخصوص به خود عمل می‌کنند. این کمپرسور‌ها دوام و عمر زیادی دارند و با توجه به شرایط T1 و T3 خیلی خوب خود را با شرایط آب و هوایی هماهنگ می‌کنند.

     امکانات بی نظیر کولرگازی یونیوا

    کولر یونیوا دارای یک عدد نمایشگر شکیل و قوی است که اعمال قابلیت‌ها را خیلی خوب پوشش داده است. همه محصولات یونیوا به وسیله ریموت اختصاصی در دسترس مشتریان قرار دارند. روی ریموت یک نمایشگر دیگری است که دما و همین طور برنامه‌ها را پوشش خواهد داد.

    عموما در تولید کولر گازی های یونیوا از برنامه خودکار، همچنین پرتاب باد چهار طرفه، توربو، follow me و … کار گرفته می‌شود. هر یک از امکانات مذکور به مشتری در به وجود آمدن هوای معتدل در محیط خانه یا محل کار کمک خواهد کرد.

    در صورتی که تمایل به خرید این محصولات دارید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید تا بسته به شرایط و موقعیت شما یکی از این محصولات را به شما پیشنهاد دهند و آن را با قیمت مناسب از ما خرید کنید.

    سخن پایانی

    در این مقاله در رابطه با مزایا و معایب کولر یونیوا مطالبی بیان شد. استفاده از کولر امروزه یکی از نیازهای همه خانه‌ها شده است. کولرگازی‌ها بسته به شرایط آب و هوایی مختلف با مدل‌ها و ظرفیت های متفاوت تولید می‌شود. برندهای زیادی در سطح دنیا این محصول را تولید می‌کنند.

    بسیاری از این برندها تازه وارد بازار شده است مثل کولرگازی یونیوا که عمر زیادی ندارد اما در همین مدت کم توانسته نامی خوش از خود به جای بگذارد تا جایی که بسیاری از مردم از این محصولات استفاده می‌کنند. شما هم اگر تمایل به خرید محصولات این برند دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    مشاهده بیشتر

    مقالات مرتبط با کولر گازی یونیوا

    چرا کولر گازی باد گرم میزند + نحوه برطرف کردن آن

    چرا کولر گازی باد گرم میزند + نحوه برطرف کردن آن

    یکی از مواردی که موقع مصرف کولر گازی به آن برخورد می کنید این هست که کولر گازی باد گرم می زند و سرمای لازم را ندارد در اینجا دلایل آن و راه های برطرف کردن آن را بررسی کردیم

    عوامل خراب شدن کولر گازی چیست

    عوامل خراب شدن کولر گازی چیست

    با توجه به هزینه های بالا و وقتگیر بودن تعمیر کولر گازی باید دنبال روش هایی برای کاهش این مشکل باشیم در اینجا به عوامل خراب شدن کولر گازی می پردازیم

    بررسی مزایا و معایب کولر گازی پاکشوما

    بررسی مزایا و معایب کولر گازی پاکشوما

    پاکشوما یکی از برندهای معروف کولر گازی در بازار ایران است که در زمینه کولر گازی هم محصول تولید کرده است در اینجا به مزایا و معایب کولر گازی پاکشوما می پردازیم

    مزایا و معایب کولر گازی هیوندای

    مزایا و معایب کولر گازی هیوندای

    کولر گازی هیوندای یکی از کولرهای گازی با کیفیت در زمینه تهویه مطبوع هست ، در اینجا به بررسی مزایا و معایب کولر گازی هیوندای می پردازیم و نظرات را بررسی میکنیم

    مزایا و معایب کولر گازی اسنوا

    مزایا و معایب کولر گازی اسنوا

    کولر گازی اسنوا به واسطه کیفیتی که دارد و قیمت کولر های برند های خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است در اینجا به بررسی مزایا و معایب کولر گازی اسنوا می پردازیم

    مزایا و معایب کولر گازی کریر

    مزایا و معایب کولر گازی کریر

    اگر می خواهید کولر گازی کریر را بخرید بهتر هست مزایا و معایب کولر گازی کریر را بدانید در اینجا با ما باشید تا کیفیت و نظرات را در مورد این برند کولر گازی بررسی کنیم

    تفاوت گاز R22 و R410 در کولر گازی چیست؟

    تفاوت گاز R22 و R410 در کولر گازی چیست؟

    دو گاز مهم که در سرمایش کولر گازی به کار برده می شوند گاز R22 و گاز R410 هست در این مقاله به تفاوت گاز R22 و R410 در کولر گازی می پردازیم

    مزایا و معایب کولر گازی امرسان

    مزایا و معایب کولر گازی امرسان

    کولر گازی امرسان یکی از کولر های گازی برند ایرانی می باشد که انواع مختلفی دارد در این مقاله به مزایا و معایب کولر گازی امرسان می پردازیم و نظرات مشتریان را بررسی میکنیم

    کمپرسور اسکرول ( اسکرال )

    کمپرسور اسکرول ( اسکرال )

    کمپرسور اسکرول ( اسکرال ) که به موتور سنگین T3 معروف است.در کولرهایی با ظرفیت 24000 به بالا کاربرد دارد.کولر گازی اسکرول با قیمت ارزان و ضمانت معتبر را از فروشگاه ونداد کولر بخواهید.

    کولر گازی یونیوا، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید تجهیزات خنک کننده هوا است. شرکت یونیوا مقر آن را در شهر گوانگژو در استان گوانگدونگ در جنوب چین دارد.

    بله، کولر گازی یونیوا در بازار ایران نیز موجود است و به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید تجهیزات خنک کننده هوا، توانسته است جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کند

    بله، یکی از مزایای کولر گازی یونیوا نسبت به برندهای دیگر، قیمت مناسب آن می‌باشد.