مزایا و معایب کولر گازی گرین

نوشته شده در 07 دی 1401
مزایا و معایب کولر گازی گرین

کولر گازی گرین یکی از معتبرترین برندها در بازار می‌باشد و با توجه به محبوبیت بالایی که در بین استفاده‌ کنندگان دارد، بر آن شدیم که این مقاله را آماده کنیم و مزایا و معایبی که این کولر گازی دارد را به‌ صورت کامل بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا هر آنچه که در مورد کولر گازی گرین وجود دارد را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم.

 شرکت سازنده کولر گازی گرین از جدیدترین تکنولوژی ها برای تولید این کولر گازی استفاده می‌کند و با توجه به اینکه همه استاندارد های بین‌المللی جهت کاهش مصرف و عدم آسیب زدن به وسایل برقی نیز در این کولر گازی  رعایت شده است، می‌توان آن را از جمله بهترین به برندهای کولر گازی در کشورهای اروپایی عنوان کرد. به همین خاطر این کولر گازی در ایران نیز محبوبیت بالایی پیدا کرده و امروزه شاهد استفاده بیشمار آن در ایران هستیم.

با توجه به اینکه شرکت گرین در زمینه سیستم‌ های تهویه مطبوع و پشتیبانی از سرمایش ساختمان ها و محیط‌های اداری و از جمله منازل فعالیت زیادی دارد، تجربه بالایی در ساخت کولر گازی دارد و تمام نیازهایی که برای ساختمان‌های مورد نیاز است را در این کولر گازی تعبیه کرده است. به همین منظور هر نوع کاربردی که مورد نیاز کارفرما باشد، در کولر گازی گرین تعبیه شده است و برای این که کاربر بتواند به راحتی با تنظیمات این کولر گازی کار کند، تنظیمات ساده ای نیز برای تغییر حالت کولر گازی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه زمینه‌ های استفاده از کولر گازی متفاوت می‌باشد، کولر گازی گرین نیز در انواع مختلف تولید شده است. به عنوان مثال مدل‌های ایستاده، دیواری و پشت پنجره‌ای از جمله مدل‌ های کولر گازی گرین می‌باشند که در کنار طراحی زیبا از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشند.

 با توجه به اینکه این کولر گازی انواع مختلفی دارد، می‌توان آن را در هر آب و هوایی مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال کولرهای آبی را نمی توان در محیط‌های مرطوب و شرجی مورد استفاده قرار داد. چرا که می‌تواند محیط را شرجی تر کرده و با توجه به پوشال‌ های خیس و مرطوبی که دارد شرایط مناسبی برای رشد انواع قارچ‌ ها و ورود بیماری‌ های به منزل مسکونی را ایجاد میکند. اما کولر گازی گرین هم جلوی ورود آلودگی‌ها را می‌گیرد و هم

 باعث خنک شدن محیط‌های شرجی می‌شود به نحوی که رطوبت‌ زدایی منزل را انجام می‌دهد و هیچ نوع رطوبتی در محیط مسکونی ایجاد نمی‌شود. به همین خاطر شرایط مساعدی برای آسایش افراد در هر مکانی ایجاد خواهد شد.

برخی از مهم‌ترین مزایا کولر گازی گرین

اولین ویژگی زیبایی در طراحی آن می‌باشد. افرادی که تمایل به استفاده از کولر گازی گرین را دارند، صرفاً به سرمایش و نوع عملکرد آن توجه نمی‌کنند و نوع طراحی آن را نیز مورد نظر قرار می‌دهند. به همین خاطر زمانی که این افراد برای خرید کولر گازی به نمایندگی‌ها مراجعه می‌کنند، طراحی منزل خود را نیز در نظر می‌گیرند. با توجه به این شرکت سازنده کولر گازی گرین انواع مختلف کولر گازی ها را در انواع طراحی‌ ها و رنگ‌ بندی‌ های مختلف در اختیار مشتری قرار می‌دهند تا قدرت تصمیم گیری مشتری بیشتر شود و برای رنگ بندی و ست کردن کردن کولر گازی با منزل دچار سردرگمی نشود و به راحتی بتواند زیبایی منزل را دوچندان کند.

مهم ترین وژگی های کولر گازی گرین

همچنین بخوانید : مزایا و معایب کولر گازی گری

پرتاب باد در کولر گازی گرین

یکی دیگر از ویژگی‌های کولر گازی گرین قدرت پرتاب باد آن می‌باشد که می‌تواند فاصله پانزده متری را سرویس‌ دهی کند. این قدرت پرتاب باد در شرایطی که در یک سالن پذیرایی یا یک محیط اداری بزرگ قرار است نصب کولر گازی انجام شود، بسیار مهم خواهد بود. زمانی که کولر گازی را می‌خواهید روشن کنید و می‌خواهید به سرعت محیط مسکونی یا اداری را خنک کنید، قدرت پرتاب باد می‌تواند یکی از مهم ترین عملکردها در زمینه خنک کردن محیط باشد. به همین خاطر می‌توان این عملکرد را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کولر گازی گرین در نظر گرفت.

پرتاب باد در کولر گازی گرین

همچنین بخوانید :بهترین قیمت کولر گازی اجنرال در بازار

فیلتر هوا در کولر گازی گرین

فیلترهای هوایی که در کولر گازی گرین تعبیه شده‌اند، هر نوع آلودگی از جمله گرد و غبار آلاینده‌ها و رطوبت هوا را به خوبی جذب کرده و محیط مسکونی را کاملاً پاک و تمیز می‌کنند. در چنین شرایطی فرد هیچ نوع احساس ناخوشایند ندارد و در بهترین شرایط استراحت می‌کند. اما در مقابل کولرهای آبی هیچ نوع مزیتی در این زمینه ندارند. بدلیل اینکه کولرهای آبی از پوشال برای خنک کردن استفاده می‌کنند، زمینه نامساعدی در سرمایش ایجاد می‌شود و ورود انواع بیماری‌ها را شاهد خواهیم بود. مورد دیگری که باعث می‌شود که هر گازی گرین در بازار محبوبیت بالایی داشته باشد، صرفه‌ جویی عالی آن مصرف برق می‌باشد. مصرف برق این کولر گازی آنچنان پایین می‌باشد که در درازمدت شاهد این عملکرد چشمگیر خواهد بود. این قابلیت در کولر گازی گرین باعث شده تا این کولر قیمت بالایی داشته باشد. ولی اگر بخواهید از این ویژگی مهم بهره مند باشید، در یک بازه 3 یا 4 ماهه متوجه خواهید شد که هزینه‌ ای که برای این این کولر گازی پرداخت کرده‌اید ارزش بالایی داشته است و مصرف برق شما در حد چشمگیری کاهش یافته است.

سر و صدا نیز می‌تواند مزاحم استراحت شما باشد. متاسفانه برخی از معتبرترین برندهای کولر گازی در زمان فعالیت سر و صدای زیادی ایجاد می کنند که مزاحم استراحت است. اما کولرهای گازی گرین این مشکل را ندارد. چرا که این کولر گازی از قابلیت اینورتر برای عملکرد کولر بهره مند است. اگر از کولرهای غیر اینورتر استفاده کنید، کولر برای تنظیم دمای مدام خاموش و روشن می‌شوند که همین خاموش و روشن کردن کولر گازی توسط تنظیم دما می‌تواند مخل آسایش باشد. اما اینورتر متغیر کردن دور موتور باعث می‌شود که شما احساس سر و صدایی نداشته باشید و متوجه عملکرد کولرگازی نیز نشوید، که بهترین حالت را ایجاد خواهد کرد.

گازهای مورد استفاده از کولر گازی گرین

گاز R410 از جمله گازهایی است که دوستدار محیط زیست است و خطر بسیار کمی برای لایه اوزون دارد. این گاز نیز توسط کولر گازی گرین پشتیبانی می‌شود و بهترین گاز در این زمینه است. البته به دلیل گران بودن گاز متاسفانه افرادی که اطلاعات زیادی در مورد گازهای کولر گازی ندارند از گاز R22 استفاده می‌کنند. که متاسفانه گاز R22 آسیب جدی به محیط زیست و لایه اوزون وارد می‌کند. پس زمان خرید حتماً کولر گازی را خریداری کنید که گاز R410 را پشتیبانی کند.

گازهای مورد استفاده در کولر گازی گرین

همچنین بخوانید : خرید کولر گازی ال جی در بانه با بهترین قیمت

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی گرین

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی گرین نیز در بین رقبا بسیار سر و صدا کرده است. چرا که خدمات پس از فروش این کولر گازی در دوره گارانتی رایگان است و در صورت خرابی‌ های احتمالی یا سرویس کاری‌ های دوره ای اگر شما شامل گارانتی شوید، نگران تعمیر قطعات و برطرف کردن خرابی‌های احتمالی نخواهید بود. در طول دوره گارانتی هر مشکلی که برای کولر گازی اتفاق بیافتد به صورت رایگان برطرف خواهد شد. البته این در صورتی می‌باشد که شما تمام موارد را به نمایندگی و افرادی که متخصص این حوزه هستند بسپارید. اگر به صورت خودسرانه اقدام به تعمیر کولر گازی کنید یا از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه تخصص ندارند گارانتی از شما سلب می‌شود و هر اقدامی که برای کولر گازی بخواهید انجام دهید مشمول هزینه است.

معایب کولر گازی گرین

این کولر گازی در کنار ویژگی های ذکر شده که بسیار هم مناسب بودند دارای چند عیب و نقض هست که البته نسبت به مزایای آن کمتر هست در اینجا به برخی معایب ذکر شده می پردازیم:

1-اولین معایب کولر گازی گرین برند ناشناخته تر در ایران هست و خدمات پس از فروش حتما باید توسط نمایندگی انجام شود. این کولر گازی به واسطه نام حتی با کولر گازی برند گری اشتباه گرفته می شود.

2-نشتی آب در کولر گازی گرین یکی دیگر از معایب این کولر گازی گرین هست که البته با سرویس یه موقع مشکلی از این بابت به وجود نمی آید.

3-به دلیل داشتن فیلتر تصویه هوا که یکی از مزیت های آن هست . در صورت تمیز نکردن آن بوی نامطبوع ایجاد می شود و باید به صورت دوره ای فیلتر هوا را تمیز کنید.

4-در کولر های گازی ایستاده گرین باید برق سه فاز تهیه کنید که برای برخی این امکان وجود ندارد.

5-کولر های گازی گرین در ایران کمتر با ضمانت اصلی به فروش می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس برای مشاوره کامل خرید کولر گازی در این رنج قیمت اینجا کلیک کنید

قیمت کولر گازی گرین

در ابتدا باید بگویم که برای تعیین قیمت اصلی کولر گازی می‌بایست حتماً از نمایندگی‌های ما کمک بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند و هر نوع سوالی که دارید را می‌تواند بپرسید و در کوتاه‌ ترین زمان پاسخ شما داده میشود. کولر گازی با توجه به انواع زیادی که دارند دارای قیمت‌ های مختلفی هستند و هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند.

بهترین راهکار این است که از مشاوران ما که شماره‌های آنها در زیر همین مقاله آمده است کمک بگیرید.

البته یک سری فاکتور عمومی برای مشخصات کولر گازی و تعیین قیمت آن وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

اولین فاکتور که می‌تواند در تعیین قیمت کولر گازی گرین مؤثرباشد  سرمایشی یا گرمایشی بودن آن یا هر دو کاربره بودن آن است. یعنی کولر گازی اگر فقط سرمایشی باشد یا اگر فقط گرمایشی باشد قیمت پایین‌تر است. ولی اگر هم سرمایش و گرمایش را پشتیبانی کند، مطمئناً قیمت آن بیشتر خواهد بود.

تفاوت کولر گازی گری با گرین

به دلیل شباهت اسم این دو برند کولر گازی بسیاری از افراد این دو برند را باهم ارتباط می دهند در صورتی که این دو برند هیچ ارتباطی ندارند . البته هر دو برند از کولر هازی گازی با کیفیتی برخوردار هستند ولی اگر بخواهیم به مقایسه این دو نوع کولر گازی بپردازیم کشور سازنده این دو برند متفاوت هست و سال تاسیس هم همینطور ، از لحاظ کیفیت کولر گازی کیفیت کولر گازی گری بهتر است ولی مزیت بسیار خوبی که کولر گازی گرین نسبت به گری دارد این هست که این کولر گازی گری دارای نسخه های تقلبی بسیار زیادی هست . حتی باید نوع کشور هم مد نظر داشته باشید چون کولر گازی گری در کشورهای متفاوت با کیفیت های متفاوت تولید می شود.

ظرفیت و ابعاد کولر گازی گرین

این مورد نیز می‌تواند در قیمت کولرگازی تغییر ایجاد کند. چرا که اگر بخواهید برای یک اتاق سه در چهار کولر گازی را خریداری کنید، مطمئناً ابعاد آن کمتر می‌باشد و اگر برای یک سالن یا یک محیط اداری بزرگ بخواهید کولر گازی را خریداری کنید، مطمئناً از و ظرفیت بالای کولر گازی می‌بایست استفاده کنید که قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

داشتن یا نداشتن اینورتر

همانطور که در بالای این مقاله اشاره کردیم، اینورتر وسیله‌ ای است که  قابلیت متغیر کردن دور موتور کولر گازی را دارد. این دستگاه باعث می‌شود که در زمان تعیین دمای اتاق کولر گازی به صورت اتوماتیک سرعت خود را کم کند و پس از اینکه نیاز به تنظیم مجدد دما بود حرکت خود را مجددا شروع کند. این کار باعث میشود تا از خاموش و روشن شدن مداوم برای تنظیم دما جلوگیری شود.

این قابلیت در کولرهای گازی می‌تواند قیمت آنها افزایش دهد، اما کولرهای گازی که برای تنظیم دمای محیط روشن و خاموش می‌شوند مطمئناً قیمت کمتری دارد. اما در نظر داشته باشید که اگر قابلیت اینورتر در کولر گازی وجود نداشته باشد هم مصرف برق زیاد میشود و هم آسیب های جدی به مسایل برقی منزل شما وارد خواهد شد. به همین خاطر اگر این قابلیت را در کولر گازی نداشتید مطمئناً در درازمدت پشیمان شده و حتماً از کولر گازی استفاده می‌کنید که قابلیت اینورتر را دارا باشد.

البته خیلی از سودجو برای اینکه اقدام سودجویانه انجام دهند، می‌گویند که کولر گازی را می‌تواند به قابلیت اینورتر مجهز کنند که این امر واقعی نمی‌باشد و اگر شما بخواهید کولر گازی غیر اینورتر را این دستگاه مجهز کنید هم هزینه بسیار بالایی را شامل می‌شود و هم امکان اینکه این فرایند عملی شود بسیار کم است. پس حتماً در صورتی که تمایل دارید قابلیت اینورتر را در کولر گازی داشته باشید، حتماً کولر گازی را باید تعویض کنید و کولر گازی را باید خریداری کنید که قابلیت اینورتر را داشته باشد.

گارانتی کولر گازی گرین

همچنین بخوانید : خرید کولر گازی سامسونگ از بانه

محل نصب یونیت خارجی کولر گازی گرین

برخی از در مدل‌ های گرین دارای یونیت خارجی هستند و باید دنبال بهترین محل نصب برای کولر گازی باشید در چنین شرایطی می‌بایست یونیت را از اتاق خواب فاصله دهید. دلیل این امر این است که سروصدا یونیت مزاحم استراحت شما خواهد شد. پس تا حد امکان یونیت خارجی را از اتاق خواب یا محیطی که می‌خواهید استراحت کنید، دورتر نصب کنید. همچنین در شرایط نصب کنید که نور مستقیم آفتاب و باران و سایر آلاینده‌های کمتر به یونیت خارجی برخورد کنند تا راندمان آن حفظ شود.

مشخصات فنی کولر گازی گرین

زمانی که کولر گازی گرین را خریداری می‌کنید دفترچه راهنما به شما تحویل داده می‌شود و تمام مشخصات فنی آن در این دفترچه قید شده است. شما می‌بایست تمام مشخصات کولر گازی را با دفترچه و همچنین با وب‌ سایت رسمی گرین مطابقت دهید. اگر کوچکترین اختلالی را در اطلاعات کولر گازی مشاهده کردید، مطمئناً کولر گازی یا تقلبی می‌باشد یا مدلی که شما خریداری کرده‌اید مناسب شما نخواهد بود. به همین خاطر کمک گرفتن از افراد متخصص زمان خرید کولر گازی و همچنین زمان مطابقت دادند اطلاعات میتواند کمک بزرگی در زمان خردی این کولر گازی باشد.

کولر گازی گرین (Green) یکی از برندهای محبوب در صنعت تهویه مطبوع است. در ادامه، مشخصات فنی کولر گازی گرین را برای شما شرح می‌دهیم:

- سیستم خنک کننده: کولر گازی گرین دارای سیستم خنک کننده Inverter می‌باشد. این سیستم مصرف انرژی را به طور قابل توجهی کاهش داده و در نتیجه به صرفه‌ترین راه برای خنک کردن هوا می‌باشد.

- کاربرد: کولر گازی گرین برای استفاده در منازل، آپارتمان‌ها و محیط‌های کوچک تا متوسط مناسب می‌باشد.

- ظرفیت: ظرفیت خنک کردن این کولر گازی بین 9000 تا 24000 واحد حرارتی (BTU) می‌باشد و به انتخاب شما بستگی دارد.

- کمپرسور: این کولر گازی دارای کمپرسور چند سرعته می‌باشد که باعث کاهش صدا و افزایش راندمان در کارکرد می‌گردد.

- فیلتر: کولر گازی گرین دارای فیلتر هوای قابل شستشو می‌باشد که با حذف ذرات معلق در هوا، کیفیت هوای خروجی را بهبود می‌بخشد.

- تحکم: این کولر گازی دارای تحکم از راه دور با استفاده از کنترل دیجیتال می‌باشد که امکان تنظیم دما، سرعت باد و عملکرد دیگر را فراهم می‌کند.

- مصرف انرژی: این کولر گازی با توجه به تکنولوژی Inverter کاهش مصرف انرژی را در مقایسه با کولرهای گازی معمولی دارد و در کلاس مصرف انرژی A قرار دارد.

- دیگر ویژگی‌ها: این کولر گازی دارای ویژگی‌هایی مانند خنک کننده هوشمند، خاموشی خودکار، تایمر شبانه‌روزی، ریموت کنترل با صفحه نمایش LCD و طراحی زیبا و مدرن است.

به طور کلی، کولر گازی گرین با تکنولوژی Inverter، ویژگی‌های هوشمند و کاهش قابل توجه مصرف انرژی، یکی از گزینه‌های مناسب برای تهویه منازل و محیط‌های کوچک تا متوسط می‌باشد.

همچنین در دفترچه مشخصات فنی فرآیند نصب کولر گازی نیز توضیح داده شده است. اگر در شرایطی باشید که نمایندگی در اختیار نداشته باشید یا فرد متخصصی برای نصب را در اختیار نداشتید، می‌توانید هم از آموزش‌ هایی که در این وب سایت آمده است را مطالعه کنید و از راهنمایی های تیم ما کمک بگیرید و هم از دفترچه راهنما برای فرآیند نصب بهره‌مند شوید.

 سخن پایانی

در طی این مقاله اطلاعات کامل در مورد کولر گازی گرین مزایا و معایب اشاره شد. این کولر گازی را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید و حتماً برای اینکه ضمانت نامه و گارانتی آن را شامل شوید از تعمیرات خودسرانه، نصب و سرویس کاری‌های دوره‌ ای به صورت خودسرانه جلوگیری کنید و حتماً این کارها را به خود نمایندگی بسپارید. البته فرآیند نصب کولر گازی نیز بسیار مهم می‌باشد و می‌بایست کولر گازی را در مکان مناسبی نصب کنید که از تابش مستقیم نور خورشید در امان

 باشد. به همین خاطر کمک گرفتن از افراد متخصص برای نصب کولر گازی می‌تواند راندمان کاری و آن را در حد بالایی افزایش دهد.

سوالات متداول
مهم ترین مزیت قیمت این کولر گازی هست نسبت به امکانات و مهم ترین عیب آن ناشناخته بودن برند آن هست.
کولر گازی گرین ساخت کشور چین هست
کولر گازی گرین برای تهویه مناسب در فضاهای مختلف مناسب است و می‌تواند برای خانواده‌ها، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، دفاتر و... استفاده شود.
بله، کولر گازی گرین یکی از برندهای معتبر و محبوب در بازار کولر گازی است و با توجه به فناوری‌های پیشرفته و کیفیت ساخت بالایی که دارد، می‌تواند به تهویه مناسب در فضاهای مختلف کمک کند.
کولر گازی گرین با استفاده از فناوری‌های مدرن، می‌تواند به مصرف انرژی کمتری نسبت به برخی دستگاه‌های دیگر بپردازد. با این حال، میزان مصرف انرژی آن بستگی به مدل و سایز دستگاه دارد.
کولر گازی گرین با طراحی و فناوری‌های مدرن، می‌تواند با صدای کمتری نسبت به برخی دستگاه‌های دیگر عمل کند. با این حال، میزان صدای آن بستگی به مدل و سایز دستگاه، سرعت فن و شرایط محیطی دارد.
بله، کولر گازی گرین با قابلیت‌های تنظیم دما و رطوبت هوا، می‌تواند به تهویه مناسب در فضاهای مختلف کمک کند.
بله، همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر، کولر گازی گرین نیاز به نگهداری و تعمیرات دوره‌ای دارد. این شامل تعویض فیلترها، تعمیرات و تعویض قطعات آسیب‌دیده است. در صورتی که نگهداری و تعمیرات به صورت منظم انجام نشود، ممکن است عملکرد دستگاه کاهش یابد .
کاظم
2 هفته پیش
واقعا کولر های چینی فرقی نمیکنه به نظرم کیفیتش
اگر واسه جنوب یا مناطق گرم سیری نمیخاید همین برند ها عالیه در غیر اینصورت می تونید گری یا اجنرال اصل تکرار میکنم اصل بخرید
پاسخ

مهدی عالی نژاد
9 ماه پیش
سلام ، من نزدیک به یک سال کولر رو دارم(green 12000 , inverter ) ، هم در زمستان استفاده کردم و هم در تابستان ، ( در زمستان در یخبندون ضعیف میشه که طبیعی هست چون بیشتر سرمایش مورد استفاده هست در این مدل کولر ها ) مشکل من با صدایی که گهگاه در فن داخلی هست و چندین دفعه تماس گرفتم با پشتیبانی یک دفعه اومدن وگفتن مشکلی نیست ، ولی همچنان من وقتی کار میکنم صدای اضافی میشنوم ، از لحاظ قدرتی خوبه من 12000 هزار اینورتر دارم و اتاقم حودودا 14 متره ، از شدت سرمایش حتی در اتاق رو نمیبندم ولی صدای اضافیش که البته ثابت نیست و قطع وصل میشه فقد ناراحت کننده هست برام
پاسخ
علی
علی
7 ماه پیش
برای منم پیش اومد وصول چک را متوقف کردم اومدند کندانسور را عوض کردن درست شد ممکنه چیزی تو لولتون بوده
بهرام
بهرام
2 هفته پیش
سلام.من ۳۰هزار گرین دارم صدای کندانسورخارجی زیاده امااومدن گفتن مشکلی نیس باید چکار کنم

حسین
9 ماه پیش
پشتیبانی افتضاح، نصبش بعد یه هفته اعلام کردن به شرکت هنوز انجام نشده وای به روزی که خراب بشه زیر یک ماه نمیان
پاسخ

مرادی
9 ماه پیش
باسلام من این کولر و خریداری کردم پشتیبانی خیلی ضعیفی داره متاسفم که این برندوخریداری کردم 2روزه قراره برام بیان نصب بعد2روز نصاب قهر کردورفت
پاسخ

Aylin
9 ماه پیش
با سلام وقت بخیر دوستان بعد از چند روز تحقیق در مورد برند کولر گازی برند گرین 24 اینورتر انتخاب کردم البته با پیشنهاد و همکاری فروشنده چون نسبت به بقیه بردندها مزیت بالایی داره و هم تقلبی ندارن
خدمات پس از فروش عالی و رایگان
پاسخ

صفریپ
10 ماه پیش
پشتبانیش افتضاحه فقط تبلیغه
پاسخ

حسین
10 ماه پیش
با سلام منم از سرای ایرانی از اصفهان گرفتم واینکه برند خوبی هست شک نکنید برا خریدش من برای سه طبقه ساختمان همین برند را گرفتم واقعا همه چیز عالی از خرید تا نصب پشتیبان شما هستند شرکت گرین ۲۴هزار حتی تا ۹۰متر هم‌پوشش میده
پاسخ
منصوری
منصوری
2 هفته پیش
سلام داداش قیمت چند گرفتی پارسال کولر گازی مدل گرینو میگم

محمد کبریایی
11 ماه پیش
واقعا محشره کولرهای گازی گرین ، من که تصمصم رو گرفتم به خریدش
پاسخ
جستجو
آخرین مقالات