خرید کولر گازی عمده ، قیمت کولر گازی عمده

نوشته شده در 19 خرداد 1402
خرید کولر گازی عمده

در فصل گرم تابستان یکی از نیازهای هر خانه و دفتر کار کولر گازی خوب است. کولرگازی‌ها در این بازار هر کدام دارای یک قیمت متفاوت می‌باشد. اگر کولرگازی به صورت عمده خریداری شود قطعا در قیمت آن کاهش خواهد آمد. این مقاله را مطالعه کنید تا توضیحات کاملی در رابطه را خرید کولرگازی عمده بخوانید.

انواع کولر گازی

تصور کنید همه کولرهای گازی شبیه به هم باشند در یک سایز و توان برابر.
خیلی از مردم نیاز به توان زیاد ندارند و می‌خواهند از یک کولر گازی کوچک برای سرد کردن اتاق خود استفاده نمایند.
بنابراین با این وجود اگر همه انواع یک توان برابر داشته باشند این فرد از خرید کولر گازی منصرف می‌گردد.
از این رو شرکت های تولید کننده کولر گازی برای اینکه خریداران خود را از دست ندهند کولرهای گازی را در مدل های متنوع و متفاوت طراحی نموده اند که هر شخصی بتواند از این وسیله در محیط‌های گوناگون استفاده نمایند.
موارد زیر از مدل های کولرهای گازیی است که در بازار جهانی وجود دارد.

  1. یونیت یا مدل پنجره ای
  2. اسپلیت یا دو تکه
  3. کولر مدل پرتال
  4. داکت اسپلیت
  5. کولرهای مولتی اسپلیت
  6. مدل سقفی و زمینی
  7. کولرهای گازی مرکزی که به آن ایستاده هم می‌گویند

کاربردهای کولر گازی

از کولرهای گازی در چه محیط‌هایی می‌توان استفاده نمود؟
این پرسش خیلی از خریداران عزیز ما می‌باشد.
در حقیقت کولر‌های گازی برای کار سرمایش و گرمایش یک فضا در جاهای گوناگون به کار گرفته می‌شود.
ما هم در ادامه این نوشته جاهایی که می‌توان از کولرهای گازی استفاده نمود را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

  1. هتل
  2. سالن ورزشی
  3. استادیوم
  4. مساجد
  5. مجتمع‌های تجاری
  6. مجتمع‌های مسکونی
  7. اداره جات
  8. دانشگاه‌ها
  9. ورزشگاه

10.خوابگاه‌ها

      11.فرودگاه

12.سالن انتظار

13.مطب پزشکان

14.بیمارستان‌ها

مزایای کولر گازی

امروزه دیگر زمان استفاده کردن از کولرهای آبی نیست.
امروزه مردم به جای اینکه از آن کولر‌ها استفاده نمایند از کولرهای گازی برای سرد نمودن فضای خانه و ساختمان استفاده می‌نمایند.
اما آیا با ویژگی‌ها و معایب کولرهای گازی آشنا هستید که در زمان خرید دچار مشکل نشوید؟
در اینجا ما اول مزایای این دستگاه را معرفی خواهیم کرد و بعد به سراغ معایب آن خواهیم رفت.

مزایای کولر گازی

همچنین بخوانید : بهترین قیمت کولر گازی گری 30000

  1. با این نوع کولرها آلودگی هوا کمتر می‌شود
  2. کولرهای گازی فیلتر ضد حساسیت دارند
  3. کولر گازی ‌ها در حالت سرمایشی و گرمایشی توان بالایی دارند
  4. نصب این کولرها به شکل جداگانه در مکان‌های گوناگونی صورت می‌گیرد
  5. مدل اینورتر این کولرها کم‌ترین میزان مصرف انرژی را در بین همه انواع کولرها دارد.
  6. کولر گازی امکان ترموستات دمایی دارد.
  7. به صورت خودکار دمای محیط را تنظیم می‌کند
  8. کولرهای گازی مدل اینورتر و اسپلیت بی سرو صدا هستند
  9. بهترین نوع سیستم تهویه مطبوع را دارند
  • امکان رشد کردن باکتری‌ و کپک در این دستگاه وجود ندارد.
  • این این کولرهای گازی فضایی ضد عفونی خواهید داشت.

خرید عمده کولر گازی با ارزان‌ترین قیمت

برای پیمانکاران و کسانی که می‌خواهند پروژه‌های ساختمانی یا شرکت های کلان و عمرانی را با هزینه های کمتر راه اندازی کنند می‌توانند کولرگازی را با قیمت ارزانتر از همه جای ایران از فروشگاه ما خرید کنند، خرید کولرگازی عمده  از فروشگاه اینترنتی ما بهترین، و مناسب‌ترین   انتخاب در کشور می‌باشد. خرید کولرگازی عمده با کمترین قیمت را با ما تجربه نمایید.

مجموعه ما این امکان را فراهم نموده است که بدون این که هزینه اضافی کنید دستگاه را به آدرس شما ارسال نماید. مجموعه ما برای مشتری‌های عمده خود هدیه‌های ارزشمندی در نظر می‌گیرد.

تهیه کولر گازی عمده

همچنین بخوانید : قیمت کولر گازی 36000 جنرال در بانه

تهیه کولر گازی عمده

خرید کولر گازی عمده، که دارای قیمت مناسبی هم باشد از مشکلات بعضی از تامین کنندگان و یا فروشندگان ابزار سرمایشی و گرمایشی است. با فرا رسیدن فصل گرم تابستان و زیادتر شدن دما و گرما، نیاز به ابزار سرمایشی بیشتر می‌گردد.

 به ویژه این که برخی اوقات کولر های آبی جوابگوی نیاز خانه و ادارات نیست. در این میان مردم و تامین کنندگان به دنبال تهیه و خرید کولر گازی عمده با قیمت ارزان و کیفیت عالی میشوند.

خرید اسپلیت عمده

امکان دارد برای یک شرکت، یا برای یک ساختمان بزرگ و یا برای یک موسسه دنبال تهیه کردن محصولات سرمایشی مثل کولر گازی و اسپلیت آن هم با قیمت خوب باشید.

 اول با شناخت مدل ابزار مورد نیاز خود باید آغاز نمایید. این که ساختمان شما چه مدل ابزاری نیاز دارد، نیازمند اطلاع از تجهیزات، تحقیق کردن و مشاوره گرفتن با متخصصان و کارشناسان خبره این چیز است. امکان دارد پروژه و محل مورد نظر شما به کولر گازی با دو پنل،  داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل و یا اسپلیت مرکزی نیاز دارد.

 کارشناسان در این رابطه آماده ارائه مشاوره برای تهیه سیستم های تهویه مطبوع برای مشتریان عزیز می‌باشند.

با توجه به شرایط و نیاز مشتریان، امکان دارد شما کولر گازی و یا این که اسپلیت دیواری، پنجره ای، ایستاده و کولر پرتابل و … نیاز داشته باشید. همین طور امکان دارد با توجه به محدودیت در مصرف برق در آپارتمان، نیاز به خرید کولرگازی عمده و کم مصرف داشته باشید.

نکته دیگر در هنگام خرید، ضمانت کردن اصالت کالا و گارانتی دار بودن دستگاه است. باید این مسئله را در نظر داشت که کولر گازی های معتبر نسبت به بقیه کولر گازی های تقلبی که گارانتی ندارند قیمت بیشتری دارند. برند‌هایی مثل کولر گازی جی پلاس، وستن ایر،گرین و … دارای گارانتی  پنج ساله کمپرسور، هجده ماه گارانتی همه لوازم و ده ساله خدمات بعد از فروش است.

اما مثلا برند معتبری نظیر کولر گازی ایوولی از ضمانت اصلی معتبری در کشور ما هنوز برخوردار نمی‌باشد و شرکت های واسط برخی اوقات اقدام به ضمانت کردن این محصولات با هزینه بیشتر می‌کنند.

قیمت کولر گازی عمده

اما در پایان، قیمت کولر گازی عمده و مقدار تخفیف آن مورد دقت و توجه مشتری قرار خواهد گرفت.روی هر برند یک مقدار تخفیف می‌توان مد نظر قرار داد. این درصد‌ها برای کولر گازی و اسپلیت با در نظر گرفتن موجودی این محصول در انبار، قیمت روز دلار، تعداد و بقیه عوامل متفاوت می‌باشند. این مقدار تخفیف از دو سه درصد تا ده پانزده درصد با توجه به نام محصول و موجودی کالا مختلف است.

همین طور برخی فروشگاه‌ها این مقدار تخفیف را می‌تواند به شکل درصد تخفیف بالای فاکتور فروش و یا مقدار تخفیف همکاری مد نظر قرار دهند. این چیز کمک زیادی به تامین کنندگان برای خرید کولرگازی عمده و اسپلیت به قیمت انبوه و خوب خواهد کرد.

نکته های مهم در انتخاب بهترین کولر گازی

بنابراین شما به عنوان مشتری و خریدار اول باید با توجه به نیازی که دارید و فضایی که قرار است کولر گازی در آن محل نصب شود، باید به مشخصات بیان شده برای هر کدام از کولرهای گازی دقت نمایید و بهترین و به صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 شما باید توجه کنید که اگر اسپلیتی را انتخاب نمایید که توان او از فضای مورد استفاده کمتر است در این صورت میزان انرژی مصرفی زیادتر می‌شود یا بر عکس اگر توان آن بیشتر است در نتیجه شما زیر بار هزینه اضافی می‌روید ، پس شما باید مطابق با نیاز خود کالا را انتخاب نمایید.

شما به عنوان مصرف کننده به دنبال تهیه کولر گازی ارزان قیمت و دارای کیفیت با مشخصات فنی مناسب و طراحی شکیل می‌باشید کولرگازی که بتواند هم در سریع‌ترین   زمان ممکن محیط مورد نظر شما را سرد یا گرم کند هم میزان مصرف انرژی آن کم باشد. همین طور کولرهای گازی باید بتواند در موقعیت های متفاوت آب و هوایی استحکام داشته باشد و عمر کند و هیچ تاثیری بر روی کارکرد آن نیاید.

خرید کولر گازی کم مصرف بصورت عمده

چنانچه که اطلاع دارید در دهه هفتاد کار های پژوهشی خیلی فراوانی در رابطه با کم کردن مقدار مصرف انرژی ابزار برقی انجام شده است، به دلیل این که میزان انرژی در این دهه به اوج خود رسید و باید اقدامی در راستای کم کردن مصرف انرژی ابزار برقی مانند یخچال، لباسشویی و کولرگازی انجام می‌شد. چرا که این وسایل همیشه مورد نیاز مردم بودند.

برای بر طرف کردن این معظل مصرف بیش از اندازه انرژی، شرکت‌های دانش بنیان تلاش کردند تا با بهره گیری از نوین‌ترین   تکنولوژی‌ها یک قدمی در راستای کم کردن مصرف انرژی و مدیریت کردن استفاده از این ابزار بردارند. و این‌ها توانست هم مدل زندگی مردم را تغییر دهد و هم این که مدیریت بهتر انرژی را شامل شود. اما باز هم رقابت در این حوزه باعث این شد که دومرتبه لوازم خانگی به طرف پر مصرف بودن برود.

با توجه به اقدامات انجام شده تنها تعداد انگشت شماری از تکنولوژی های جدید سبب کم شدن مصرف انرژی و ارائه کردن امکانات جدید گردیدند و توانستند دانش تهویه مطبوع را رشد دهند، یکی از تکنولوژی های استفاده شده در رابطه با کم کردن مصرف انرژی، سیستم اینورتر بوده است.

شرکت های فراوانی توانسته اند که اقدامات مثبتی را در رابطه با کم کردن مصرف انرژی بردارد، این شرکت‌ها با به کار گیری سیستم‌ های اینورتر از اولین شرکت‌های تولید کننده کولر گازی اینورتر بود.

استقبال خیلی زیاد از این مدل کولر گازی اینورتر باعث گردید که خیلی از شرکت‌ها به دنبال استفاده کردن از سیستم اینورتر برای کالاهای خود باشند و این مورد را به کالاهای خود اضافه نمایند.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با خرید کولرگازی عمده مطالبی بیان شد. کولر گازی یکی از نیازهای همه مردم است اما بسیاری به خاطر قیمت بالای این نوع کولر نمی‌توانند از آن استفاده کنند بهترین راهکار خرید کولرگازی عمده می‌باشد تا به این صورت قیمت آن پایین‌تر  بیاید.

 

 

سوالات متداول
برای مشتریان که تعداد سفارش بالا دارند یا فروشگاه هایی که می خواهند نمایندگی ما را داشته باشند
بنا به مدل و برند دستگاه متفاوت هست برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید عمده با ما در تماس باشید
جستجو
آخرین مقالات