مزایا و معایب کولر گازی هیتاچی

نوشته شده در 24 فروردین 1402
مزایا و معایب کولر گازی هیتاچی

در این نوشته تصمیم داریم تا به طور کلی کولر گازی هیتاچی را بررسی کنیم. برند هیتاچی یکی از نشان‌هایتجاری شناخته شده در راستای تولید کولر گازی می‌باشد. به همین دلیل کولر گازی هیتاچی الان یکی از پرطرفدار‌ترینکولر گازی‌ها به حساب می‌آید.

 همچنین بهترین انواع کولر گازی هیتاچی را به شما معرفی خواهیم کرد. تاریخچه تولید کنندگان کولر گازی هیتاچی و مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی را هم بیان خواهیم کرد. بنابراین تا انتهای این نوشته ما را همراهی کنید.

کولر گازی هیتاچی چه امکاناتی دارد؟

کولر گازی هیتاچی چه امکاناتی با خود دارد؟ مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی چیست؟ این ‌ها پرسش‌هاییاست که بسیاری از خریداران در هنگام انتخاب کردن و خرید کولر گازی هیتاچی می‌پرسند. در این نوشته شما را بیش‌تربا امکانات و مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی آشنا خواهیم کرد.

این محصولا دارای مدل‌هایمتنوعی است

این دستگاه دارای کمپرسور قدرتمندی است

متناسب با هر گونه اقلیم آب و هوایی می‌باشد

دارای ظرفیت‌هایمتعددی است

این کولر مجهز به فیلتر تصفیه هوا می‌باشد.

کولر گازی هیتاچی چه امکاناتی دارد؟

همچنین بخوانید : قیمت کولر گازی ایوولی

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه کولر گازی هیتاچی

اطلاعات کاملی در رابطه با کارخانه سازنده کولر گازی هیتاچی قطعا مفید خواهد بود و به شما کمک می‌کند تا با بینش بهتری خرید خود را انجام دهید. چرا که باید در رابطه با پیشینه مارک محصولی که می‌خواهید خریداری کنید، بدانید. در این مقاله به بررسی تاریخچه کولرگازی هیتاچی پرداخته ایم.

نشان تجاری هیتاچی یک شرکت بزرگ ژاپنی و در واقع چند ملیتی می‌باشد.

این شرکت بزرگ کار خود را در سال 1910 و در شهر هیتاچی شروع کرده است.

در سال 2012 هم در بین 500 شرکت سازنده ، رتبه سی و هشت را از آن خود نمود.

مارک هیتاچی به عنوان یکی از کارخانه‌هایبزرگ تولید کننده وسایل خانگی برقی محسوب می‌شود.

این شرکت قوی و با سابقه امروزه در سطح دنیا مطرح و شناخته شده می‌باشد.

کولر گازی هیتاچی ساخت کجا است؟

کولر گازی هیتاچی، به وسیله برندی ژاپنی طراحی و ساخته شده است. بنابراین می‌توان این برند را تولید شده کشور ژاپن دانست. کمپرسورهای قوی کولر گازی هیتاچی یکی از بهترین کمپرسورها در میان کولر‌هایگازی به حساب می‌آیند. این مطلب هم نا گفته نماند که بسیاری از کشورها در دنیا، نمایندگی ساخت محصولات هیتاچی را گرفته اند.

خدمات پس از فروش کولر گازی هیتاچی چطور است؟

در کنار همه آن کیفیت و مرغوبیتی که کولر گازی هیتاچی دارد ، متاسفانه خدمات پس از فروش این شرکت خیلی در کشور ما ، جالب نیست. اما ما برای خریداران و  مصرف کنندگان عزیز کار عیب یابی و تعمیرات این دستگاه را آسان کرده‌ایمو به شما پشنهاد می‌کنیم در صورت به وجود امدن هر گونه مشکلی با کارشناسان و تعمیر کاران مجموعه ما تماس بگیرید تا از خدمات مربوط به تعمیر کولرگازی هیتاچی در محل به وسیله کارشناسان مجموعه ما بهره مند گردید.

کولر گازی هیتاچی با چه برندی در حال رقابت است؟

کولر گازی هیتاچی، یکی از انواع کولر گازی‌هایبی عیب و نقص می‌باشد. یک تکنولوژی دقیق و بدون عیب. همین طور از دسته محصولات مطرح در سطح دنیا می‌باشد. به همین دلیل می‌توان کولر گازی هیتاچی با تولیدات بقیه برندها هماننند کولر گازی جنرال ، اجنرال، سامسونگ و … مقایسه نماییم. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای مقایسه کردن محصولات قبل از انجام خرید یک نگاهی هم به نظرات کاربران و خریداران در رابطه با کولر گازی‌ها بیاندازید.

چرا کولر گازی هیتاچی بخریم؟

ما این جا به سوال شما پاسخ خواهیم داد. دلایل متعددی وجود دارد تا شما ترغیب و علاقمند به خرید کولر گازی هیتاچی گردید که مهم‌ترین آن عوامل را در ادامه خواهیم گفت.

این کولر مصرف کم انرژی برق را دارد

دارای فیلتر تصفیه هوا می‌باشد

مدل‌هایمتعدد با ظرفیت‌ها و توان‌هایمتنوعی دارد

این دستگاه دارای کمپرسور قدرتمند و هماهنگ با هر نوع منطقه آب و هوایی است.

چرا کولر گازی هیتاچی بخریم؟

همچنین بخوانید : خرید کولر گازی هاینس

معرفی بهترین کولر گازی‌ هیتاچی

معرفی بهترین مدل از بین مدل‌هایکولر گازی‌هایهیتاچی به شما این کمک را خواهد کرد تا در هنگام خرید به درستی و با اطلاعات کامل در رابطه با هر کدام از مدل‌هایکولر تصمیم به خرید آن بگیرید. در ادامه این مطلب بهترین انواع و مدل‌هایکولر گازی از برند هیتاچی با بیان مشخصات و ویژگی‌هایآن‌ها و  مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی را برای شما عزیزان خواهیم آورد.

بررسی کیفیت کولر گازی هیتاچی مدل RAS-14QHA

مشخصات کولر گازی هیتاچی مدل RAS-14QHA به شرح ذیل است:

  • این دستگاه دارای برچسب مصرف انرژی A+ است
  • ظرفیت این دستگاه 14000 می‌باشد
  • نوع کمرپسور: اسکرول است
  • نوع گاز مصرفی: R410
  • این کولر دارای قابلیت اینورتر می‌باشد
  • کم مصرف است
  • وزن یونیت درونی: 10 کیلو گرم می‌باشد
  • وزن یونیت بیرونی: 38 کیلو گرم
  • این مدل از هیتاچی دارای فیلتر تصفیه هوایی است که از نوع نانو تیتانیوم است
  • سیستم برق DC
  • دارای امکان حالت خواب است

بررسی کیفیت کولر گازی هیتاچی مدل RAK-60PPA

مشخصات کولر گازی هیتاچی مدل RAK-60PPA به شرح ذیل است:

ظرفیت این دستگاه 24000 است

نوع گاز مصرفی: R410

عملکرد سرمایشی و گرمایشی دارد

نوع کمپرسور این مدل: اسکرول می‌باشد

وزن یونیت درونی: دوازده کیلو گرم

وزن یونیت خارجی 45 کیلو گرم

دارای ریموت کنترل است

دارای قابلیت اینورتر می‌باشد

کم مصرف است

بررسی کیفیت کولر گازی هیتاچی مدل RAK-50PPA

مشخصات کولر گازی هیتاچی مدل RAK-50PPA به شرح ذیل است:

  • ظرفیت 18000 دارد
  • نوع کمپرسور این مدل از هیتاچی: اسکرول
  • نوع گاز مصرفی: R410
  • عملکرد سرمایشی و گرمایشی را دارد
  • ریموت کنترل دارد
  • قابلیت اینورتر دارد
  • وزن یونیت درونی ده کیلو گرم است
  • وزن یونیت بیرونی چهل و پنج کیلو گرم است
  • دارای فیلتر تصفیه هوا می‌باشد

مزایا و معایب کولر گازی هیتاچی

بررسی مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی ، می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب درست تری در میان انواع متعدد کولر گازی داشته باشید. در ادامه به بیان مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی خواهیم پرداخت.

مزایای کولر گازی هیتاچی

مصرف کم انرژی برق دارد

دارای ریموت کنترل است

دارای کمپرسور قدرتمندی است

تنوع در انواع و ظرفیت‌ها دارد

متناسب برای اقلیم‌هایآب و هوایی مختلف است.

دارای فیلتر تصفیه هوا می‌باشد

معایب کولر گازی هیتاچی

یکی از عیب‌هایکولر گازی هیتاچی، نیاز داشتن این دستگاه به سرویس سالیانه می‌باشد. اما ما این نگرانی را برای خریداران و مصرف کنندگان برطرف کرده‌ایمو به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام دان سرویس و همین طور عیب یابی و یا هر خدمات دیگری برای کولر گازی ، به تعمیرگاه‌هایمجاز مجموعه ما مراجعه کنید تا در اسرع وقت سرویس کولرگازی شما را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام دهند. این خلاصه‌ایاز مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی بود.

معایب کولر گازی هیتاچی

همچنین بخوانید : حالت dry کولر گازی چیست؟

بررسی کیفیت کولر گازی هیتاچی

بررسی کردن کیفیت کولر گازی از نظر کارشناسان متخصص ما می‌تواند به شما برای یک خرید با کیفیت کمک نماید. از این رو در ادامه این نوشته به بررسی کردن نظرات تعمیر کاران می‌پردازیم:

کولر گازی هیتاچی شما نیاز به سرویس سالیانه دارد.

علاوه بر نقش مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی در کارکرد آن، سرویس سالیانه برای کولر می‌تواند به بهبود کارایی کولر گازی هیتاچی کمک زیادی کند.

باید در سرویس این دستگاه فیلتر کولرگازی تمیز گردد تا این که دوباره بتواند هوا را تصفیه نموده و فضا را مطبوع نماید.

در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل برای کولر گازی ، اصلا دست به آچار نبرید و تعمیر کولرگازی خود را به تعمیر کاران ما بسپارید.

بررسی علل خنک نکردن کولرگازی هیتاچی

به احتمال زیاد برای شما هم این مورد تا کنون پیش آمده است که برای فرار کردن از گرمای منطقه خود کولرگازی خود را روشن کرده اید اما کولرگازی شما قادر به سرد کردن هوا نیست و همین طور باد گرم از کولر خارج می‌شود. ما سه دلیل مهم از دلایلی که سبب ایجاد این مشکل می‌گردد را بیان می‌کنیم:

تنظیم نادرست ترموستات کولرگازی و اسپلیت هیتاچی

از دلایل خیلی مهم برای سرد نکردن کولر گازی تنظیم نادرست ترموستات آن می‌باشد. در این گونه مواقع دمای کولرگازی را بر اندازه‌هایمتعدد در 5 تا 6 درجه کمتر از دمای فضا یا ۲۵ درجه سلسیوس تنظیم نمایید و کار کولرگازی را چک نمایید. همچنین توجه کنید که آیا کمپرسور و فن بیرونی روشن می‌شود یا نه؟. در صورتی که مشکل از قسمت ترموستات است، می‌تواند دلیل باد گرم کولر گازی آن باشد. چرا که در این صورت دستگاه توانایی کار را دارد اما باد سرد بیرون نمی‌کند.

خرابی یا کثیف بودن کندانسور کولرگازی هیتاچی

کندانسور بخشی از سیستم کولر گازی می‌باشد که مسئولیت انتقال دادن گرمای مبرد داخل لوله‌ها به فضای بیرونی را بر عهده دارد پس باعث سرد شدن مبرد داخل لوله‌ها می‌گردد. در صورتی که کندانسور دچار مشکل باشد، یا انتقال دادن حرارت از مبرد به هوا به خولی انجام نگیرد، گاز موجود سرد نمی‌شود و در سیکل سرمایش کولر گازی اختلال به وجود خواهد آمد. اگر کندانسور کولرگازی مشکل داشته باشد؛ برای پیدا کردن عیب یا در صورت نیاز داشتن به تعمیر کولرگازی می‌توانید با متخصصان مجاز ما ارتباط حاصل کنید.

کثیف شدن و گرفتگی فیلترهای هوا کولرگازی هیتاچی

هوا و باد سردی که از کولرگازی به طرف شما جاری می‌گردد، در دو مرحله از فیلترهای جداکننده می‌گذرد. فیلترهای هوا را می‌توان در داخل پنل کولرگازی و در پنل خارجی آن دید. به مرور و کم کم ذرات گرد و غبار و آلودگی که در هوا موجود است به وسیله فیلترها جذب می‌گردد و بر بالای آنها جمع می‌گردد. اگر تجمع این آلودگی‌ها زیاد شود، می‌تواند موجب گرفتگی مسیر باد گردد. یکی از مروج‌تریندلایل سرد نبودن باد کولر، کثیفی فیلترهای هوایی می‌باشد که به راحتی قابل رفع است.

علل کار نکردن و خرابی کمپرسور کولرگازی هیتاچی

در قسمت بعد می‌خواهیم به تست کردن و بررسی دلایل کار نکردن و خراب شدن کمپرسور کولرگازی بپردازیم. از دلایل مهم کار نکردن قسمت کمپرسور کولرگازی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

قطع شدن سیم یا فیش‌هایکولرگازی هیتاچی

یکی از دلایل کار نکردن  قسمت کمپرسور کولر گازی می‌تواند این چیز باشد که سیم‌ها بعد از گذشت یک مدتی از کار کردن امکان دارد فرسوده و پوسیده گردند و به دنبال این فرسودگی قطع شوند که در این صورت قدرت و توان انتقال دادن برق به قسمت کمپرسور دستگاه را نخواهند داشت و در نهایت سبب می‌شود که کمپرسور روشن نشود..

مطلب دیگری که در این زمینه می‌توانیم به آن اشاره کنیم فیش‌هایی می‌باشد که سیم‌ها به سبب آن‌ها به قسمت کمپرسور متصل می‌شوند. امکان دارد فیش‌ها شکسته باشند و یا این که بر اثر استفاده کردن از آن‌ها در طولانی مدت شل شوند و سبب قطع شدن اتصالاتی شوند که به کمپرسور می‌باشد و دلیل اصلی کار نکردن قسمت کمپرسور گردند.

اورلود کمپرسور کولرگازی هیتاچی

یکی از قطعات داخلی کمپرسور اورلود است که برای حفاظت کردن از کمپرسور بر بالای این دستگاه تعبیه شده است. همین طور برخی از مواقع که کولر گازی فشار فراوانی را به خاطر جریان بالا و یا کثیف شدن یونیت بیرونی متحمل خواهد شد کمپرسور داغ می‌گردد؛ به دنبال آن اورلود برای محافظت کردن از کمپرسور دستگاه اتصال آن را قطع می‌کند و تا زمانی که کمپرسور به طور کامل سرد نگردد اجازه کار کردن به آن را نمی‌دهد و دلیل کار نکردن کمپرسور قرار میگیرد.

رله فرمان کولرگازی هیتاچی

از قسمت‌هایمهم دیگر کمپرسور کولر، رله فرمان می‌باشد که ولتاژ زیاد قطعات کمپرسور را تامین خواهد کرد. بهتر است قبل از این که تست بررسی را انجام دهیم برد الکترونیکی رله فرمان را مورد بررسی قرار دهیم و اگر مشکل از این قسمت نبود به برد مراجعه شود. برای تشخیص دادن این که دلیل کار نکردن کمپرسور دستگاه چه چیزی است می‌توانید از سرویسکاران مجاز مجموعه ما بهره مند گردید. این افراد با دانش و تجربه کافی آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می‌باشند.

سخن پایانی

در این نوشته در رابطه با مزایا و معایب کولرگازی هیتاچی مطالبی بیان شد. کولرگازی یکی از ابزار پراستفاده و پرکاربرد است که بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند بنابراین مناسب است که ابتدا اطلاعات کاملی در رابطه با انواع کولر به خصوص کولرهیتاچی داشته باشید. چنانچه که گفته شد کولرهای این برند در کنار مزایایی که دارد معایبی نیز دارد که البته این معایب قابل برطرف شدن است و می‌تواند آن‌ها را برطرف نمود.

برای برطرف کردن معایب این نوع از کولر می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید که دانش خود را با تجربه و سابقه درخشان در اختیار شما می گذارند و کولرهای شما را تعمیر می کنند.

سوالات متداول
یکی از دلایل عمده درست کار نکردن ترموستات در کولر گازی هیتاچی هست
کولر گازی های هیتاچی ساخت کشور ژاپن و مونتاژ کشور چین است
جستجو
آخرین مقالات