کولر گازی تروپیکال مناسب چه مناطقی می باشد؟

نوشته شده در 26 فروردین 1403
کولر گازی تروپیکال یا حاره ای چیست؟

امروز میخواهیم برای مناطقی از کشور که دارای اب و هوای بسیار شرجی و با رطوبت فراووان هستند یک کولرگازی معرفی کنیم که به راحتی با رطوبت و گرمای نفس گیر محل زندگی خود مبارزه کنند یا به اصطلاح در این مناطق دووام بیاورند.

این کولر گازی چیزی نیست جز کولرگازی تروپیکال که نام دیگر آن کولرگازی حاره ای می باشد.

این کولر گازی مناسب مناطق حاره ای کشور می باشد در تعریف مناطق حاره ای می توان گفت که به مناطقی گفته میشود که گرما در آنجا به شدت زیاد و رطوبت از درصد بالایی برخوردار است.

حالا دلیل اینکه این کولر گازی مناسب این مناطق است این است که در ساخت این کولر گازی از یک کمپرسوری استفاده کرده اند که در مناطق با گرمای شدید هم کار می کند و دچار خرابی نمیشود.

مردمانی که در قسمت جنوب یا نواحی مرکزی کشور زندگی میکنند شاهد گرمای جهنمی روز های تابستان هستند به همین دلیل به دنبال کولرگازی با قدرت عالی میگردند.

ویژگی کولر گازی تروپیکال یا حاره ای

۱.این کولر گازی داری یک سیستم اینورتر است که این سیستم یک ترموستاتی دارد که درجه ی دمای کولرگازی را براساس اب و هوای همان منطقه تنظیم می کند

۲. این کولر گازی بسیار کم مصرف است و در هزینه های صورتحساب برق صرفه جویی اقتصادی می کند و برای کسانی که به این مسئله اهمیت میدهد بسیار بسیار مناسب است

۳.اگر از کولرگازی تروپیکال به درستی استفاده شود شما را تا مدت های زیادی از خرید کولرگازی معاف می کند و در هزینه های شما صرفه جویی میکند.

۴.این کولرگازی ها به شیوه ای ساخته شده اند که داری خاصیت فوق العاده عالی رطوبت گیر می باشند و برای مناطقی که از شرجی بودن و رطوبت بالای هوا ناراحت هستند بسیار گزینه ی مطلوبی خواهد بود.

۵.به دلیل کاهش مصرف انرژی در این کولر گازی اثرات نخرب زیست محیطی هم به مقدار بسیار زیاد در آن کاهش پیدا می کند.

چه کولر گازی مناسب چه مناطقی می باشد؟

درست است که ما در بالا بیان کردیم که کولرگازی تروپیکال مناسب محیط با گرمای زیاد و رطوبت بالاست اما این دلیل نمیشود که این کولر گازی مناسب سایر مناطق نباشد.

در هرجا از کره ی زمین هستید می توانید با خرید این کولر گازی از مزیت های آن بهره ببرید و صرفا نباید افراد مناطق جنوب کشور این کولر گازی را بخرند.

ولی پیشنهاد ما به شما این است که اگر در مناطق خوش اب و هوای کشور زندگی می کنید از کولر گازی با قدرت کمتر و یا کولر های معمولی و ساده تر استفاده کنید،مثل کولر گازی کولر گازی اجنرال 9000.

اگر در مناطق طاقت فرسا جنوب یا مناطق با رطوبت زیاد زندگی می کنید خرید این کولرگازی جز واجبات شما می باشد و با تهیه این کولرگازی عمری با خیال آسوده خانه ای سرد وخنک و بدون رطوبت اضافی را تجربه کنید.

 چرا که کولرگازی حاره ای حتی در دمای ۵۲ درجه هم به کار خود ادامه داده است و دچار خرابی یا اختلال در کارکرد خود نشده است.

راهنمای خرید خرید کولر گازی تروپیکال

راهنمای خرید کولرگازی تروپیکال

  • سنجش ابعاد مورد نظر

ابتدا اولین نکته قبل از خرید کولرگازی اندازه گیری محل یا منزلی که قرار است این کولر گازی آن محل را سرد کند است .

چرا که هر کولرگازی مناسب هر فضایی نیست و باید بدانیم برای چه ابعادی به دنبال کولر گازی میگردیم به شما توصیه میکنم اگر فضای کوچکی دارید برای آن کولرگازی با قدرت و موتور قدرتمند تهیه نکنید.

  • سنجش اب و هوای منطقه ی مورد نظر

اب و هوای محل زندگی خود را در نظر بگیرید که آیا با وجود این اب وهوا این کولرگازی مناسب منطقه شما هست یا خیر؟

  • انواع کمپرسورهای موجود در کولر گازی ها

درمورد کمپرسور های کولرگازی های موجود پرس و جو کنید چرا که هر کمپرسوری برای مناطق خاص طراحی و ساخته شده است و بهتر است شما ابتدا تمامی کمپرسور ها را بشناسید و بعد برلی خرید اقدام کنید.

  • دارا بودن گارانتی از یک شرکت معتبر

به نظر من بهتر است کولرگازی با کارانتی انتخاب کنید و گارانتی را در کولرگازی فراموش نکنید.

  • سنجش میزان مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی را در کولر گازی با توجه به وجود برچسب انرژی بر روی کارتن آن به دقت چک کنید‌.

  • سنجش میزان قیمت موجود

کولرگازی ها داری انواع متفاوتی از نظر قیمت هستند بهتر است اول میزان بودجه ای که شما قرار است برای این محصول کنار بگذارید را بسنجید و بعد اقدام برای خرید کولر گازی کنید.

اگر به دنبال کولر گازی دیگری با قیمت مناسب تر هستید کولر گازی 30000 گری را به شما پیشنهاد می کنیم.

کلام آخر

اگر امروز نگران تابستان خود و وخرابی و کار نکردن کولر خود هستید ما به شما کولر گازی تروپیکال را

پیشنهاد می کنیم که تمام نگرانی های شما را رفع می کند و تجربه ای از یک تابستان سرد و دلپذیر برای شما به ارمغان می آورد .

به خصوص اگر در استان هایی مانند استان بوشهر،بندر عباس،جنوب فارس،خوزستان و سایر نقاط اب وهوایی کشور که دمایی بالای ۴۵ درجه را در روزها تجربه می کنند،این کولر گازی با قیمتی مناسب بهترین گزینه برای افراد است.

سوالات متداول
مناسب مناطق استوایی و حاره ای
جستجو
آخرین مقالات