معرفی 5 برند پرفروش کولر گازی

نوشته شده در 05 مهر 1401
معرفی 5 برند پرفروش کولر گازی

کدام برندها معتبر هستند؟ چه مارکی برای خرید بهتر است؟کدام کولر گازی به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است؟ پر فروش ترین برند کولر گازی کدام است؟

همه این سوالات را ما در این مقاله توضیح خواهیم داد. این سوالات ذهن مشتریان را قبل از خرید مشغول می کند و آنها به دنبال پاسخ و راهنمایی می باشند.ونداد کولر بر آن شده است که به رفع ابهام بپردازد تا مشتریان بتوانند از بین انواع متفاوت برندها انتخاب مناسبی داشته باشند. در این مقاله فرض بر این گذاشته شده هست که محدودیت قیمت و سبد بودجه تعیین نکرد ه ایم اگر بخواهیم با سبد بودجه ای کمتر کولر گازی با امکانات بهتر داشته باشیم می توانیم از برند های دیگر استفاده کنیم که در منو می توانید مشاهده کنید

برندهای معتبر کولر گازی در ایران را، به ترتیب معرفی خواهیم کرد:

۱-کولر گازی اجنرال 

اجنرال محصول شرکت فوجیستو ژاپن می باشد استحکام و کیفیت بالای قطعات این برند را بیش از پیش زبانزد کرده است.رده پایین انرژی A+++ مزیت اصلی این کولرگازی می باشد و جزو کولر گازی کم مصرف می باشد .در زمان کار کردن بسیار بی صدا می باشد.طراحی زیبا و منحصر به فرد کولرگازی اجنرال به محیط جلوه خاصی می دهد. این کولر در شرایط آب و هوایی مختلف کارکرد مطلوب و قابل قبولی داشته است.پنل قابل شستشو دارد که براحتی می توانید آن را بشوئید. فیلترهای بکار گرفته شده در این کولر گازی هوایی پاک و مطبوع را به محیط می دهد.به لحاظ قیمتی نسبت به امکانات و عملکرد قوی آن دارای قیمت بالاتری نسبت به کولر گازی گری می باشد.

۲-کولر گازی ال جی 

یکی دیگر از برندهای معتبر و پرفروش ال جی می باشد که ساخت کره است.ال جی با تولید کولرهای متنوع با ظرفیت های مختلف سهم بسیار زیادی در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.کولر گازی ال جی با بهره گیری از بهترین فناوری های روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی همه نیازهای کاربران را درزمینه سرمایش و گرمایش برآورده می سازند.پرتاب باد این کولر به صورت 4 طرفه می باشد و بین 10 تا 20 متر  پرتاب باد دارد.قابلیت اسمارت اسکن کولر گازی ال جی که می تواند حضور یا عدم حضور اشخاص در محیط را درک کند یک مزیت بسیار عالی است.فیلترهای بکار گرفته شده در این محصول قادر است آلودگی ها و میکروبهای محیط را از بین ببرد و هوایی پاک و مطبوع را به محیط هدیه دهد. جهت آشنایی بیشتر با کولر گازی ال جی و ظرفیت های مختلف آن می توانید از مقاله کولر گازی ال جی بازدید کنید.

۳-کولر گازی جنرال

قطعات کولر گازی جنرال در شرکت توشیبای تایلند، تولید می شود و در کشور چین مونتاژ می گردد.گرید انرژی کولر گازی جنرال A می باشد.کولر گازی جنرال در مناطق گرمسیری و سردسیری کارکرد بسیار خوبی دارد .جنرال مدلهای مختلفی از جمله جنرال مکس،جنرال گلد ، پرتابل و ...را تولید می کند .کولر گازی جنرال دارای قیمت ارزانتری نسبت به سایر کولرها می باشد.کولر گازی جنرال هم جزو برندهای معتبر و پرفروش است. جهت آشنایی با مدلهای مختلف آن می توانید مقاله کولر گازی جنرال را مطالعه کنید.

۴-کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ ساخت کره جنوبی می باشد که از بهترین تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته و کولرهایی با کیفیت و قدرتمند را تولید می کند.گرید انرژی A از مزایای آن می باشد.عملکردی بسیار مطلوب و بی صدا دارد.بهره گیری از اپراتور طلایی ضدفرسایش باعث افزایش طول عمر کولر می شود.جهت مناطق گرمسیری ، شرجی و معتدل مناسب است .طراحی بی نظیر این کولر به محیط جلوه خاصی می دهد.با توجه به امکانات فوق العاده ای که دارد از لحاظ قیمتی نسبت به بقیه برندها قیمت بالاتری دارد.جهت آشنایی بیشتر با این کولر می توانید از مقاله کولر گازی سامسونگ بازدید کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان فروشگاه وندادکولر مشورت کنید.

۵-کولر گازی گری

کولر گازی گری در کشور چین تولید می شود .گری بزرگترین شرکت تهویه مطبوع می باشد. دارای طراحی بسیار ظریف می باشد و فضای کمی را اشغال می کند. بده دستگاه دارای استحکام زیادی می باشد.دارای عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد.قابلیت WIFI دارد که کولر را می توانید با گوشی تنظیم کنید .کولر گازی گری اینورتر دار می باشد و دارای رده انرژی A می باشد با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد دارای قیمت پایین می باشد.اگر قصد خرید کولر گازی گری را از ونداد کولر دارید روی لینک کولر گازی گری کلیک کنید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به معرفی ۵ برند معتبر و پرفروش در بازارهای ایران پرداختیم.مزایا،معایب و قیمت آنها را بررسی کردیم. و طبق نظرات کاربران و رضایت خریداران به این نتیجه رسیدیم که این 5 برند در بین انواع مختلف برندها طرفداران بیشتری داشته است و به لحاظ عملکرد بسیار خوب عمل کرده است.مشتریان محترم می توانند بنا به الویت هایشان برند مورد نظر خود را انتخاب کنند.اگر به دنبال کولر گازی با کیفیت و دوام طولانی مدت هستید برند اجنرال بهترین گزینه می باشد.اگر الویت شما در خرید بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیاست کولر گازی سامسونگ و ال جی گزینه مناسبی است.اگر به دنبال قیمت ارزان می باشید کولر گازی گری و جنرال بهترین گزینه خرید است.فروشگاه ونداد کولر آماده ارائه تمامی این محصولات با ظرفیت های مختلف می باشد و محصولاتی را به شما تحویل می دهد که دارای گارانتی معتبر ،اصل وبا کیفیت بالا باشد تا بتواند نیازهای شما را در شرایط جغرافیایی مختلف برآورده سازند.جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه خرید می توانید از صفحه راهنمای خرید کولر گازی از بانه بازدید کنید.

 

سوالات متداول
بله، اجنرال کولرهایی با ظرفیت های مختلف و مناسب همه شرایط آب و هوایی تولید کرده است.
کولر گازی اجنرال از کمپرسور قوی تری نسبت به سایر کولرها برخوردار است .طبیعتا عملکرد بهتری دارد.
به دلیل افزایش طول عمر کولر و مقاومت کولر گازی در مناطق آب و هوایی مختلف
جستجو
آخرین مقالات