مقایسه کولر گازی سامسونگ با ال جی

نوشته شده در 13 آبان 1401
مقایسه کولر گازی سامسونگ با ال جی

روزهای گرم تابستان بسیار عذاب آور است و باعث رنج و ناراحتی می شود . بر همین اساس کمپانی ها تصمیم گرفتند از جدیدترین تکنولوژی ها و بهره گیری از استانداردهای روز دنیا وسایل سرمایشی را طراحی کنند که محیط را بسیار خنک کنند و تهویه مطبوع نیز انجام دهند.در این بین دو برند سامسونگ و ال جی سهم خوبی در بازار جهانی کسب کرده اند .ما در این مقاله به مقایسه این دو برند می پردازیم.جهت تهیه کولر گازی ارزان می توانید از راهنمای خرید کولر گازی ارزان در بانه دیدن فرمائید.خریداران قبل از خرید محصول خود فاکتورهایی را در نظر می گیرند و بر اساس آنها خرید می کنند. این فاکتورها بدین صورت می باشد:

  • بین سامسونگ و ال جی کدام را انتخاب کنم؟
  • تفاوت کولر گازی سامسونگ وال جی
  • کدام برندها قابلیت سرمایشی و گرمایشی دارند؟
  • کدام برند جهت مناطق سکونت ما بهتر است؟
  • کدام برند کولر گازی بهتره؟
  • نوع برق مصرفی کولرگازی چطور است؟

اینها سوالاتی است که خریداران در ذهن خود دارند و بر اساس آنها اقدام به خرید می کنند .ما تصمیم داریم در این مقاله به همه این سوالات پاسخ دهیم؟ جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی 5 برند پرفروش کولر گازی را بخوانید.

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ با طراحی مثلثی شکلی که دارد سبب افزایش بازدهی انرژی و گردش بهتر هوای محیط می گردد. طراحی زیبا و منحصر به فرد این کولر جلوه خاصی به محیط می دهد. فیلترهای بکار گرفته شده در کولر گازی سامسونگ باعث می شود هوای محیط را از گرد و غبار و میکروب و آلودگی پاکسازی کند.گاز مبرد بکار گرفته شده در این کولر از نوع R410 می باشد که با محیط زیست سازگاری دارد و سبب تخریب لایه ازون نمی شود.سیستم اینورتر موجود در کولر گازی سامسونگ باعث مصرف بهینه انرژی می گردد رده انرژی آن A+ می باشد که بسیار کم مصرف است.کولر گازی سامسونگ مجهز به سیستم توربو می باشد که در کمتر از 5 دقیقه محیط را بسیار سریع خنک می کند و سپس بطور خودکار دمای محیط را حفظ می کند. کولر گازی سامسونگ دارای 18 ماه گارانتی معتبر و کمپرسور کولر گازی سامسونگ دارای 60 ماه ضمانت می باشد.هنگام خرید کولر گازی به اصالت کالا و گارانتی کولر توجه کنید و از  فروشگاه آنلاین ونداد کولر بازدید فرمائید تا علاوه بر تنوع محصولات از قیمت ارزان و ضمانت معتبر کالاها بهره مند گردید.

کولر گازی ال جی 

یکی دیگر از برندهای معتبر و پرفروش ال جی می باشد.دارای قابلیت سرمایش و گرمایش می باشد.پرتاب باد 4 جهته دارد.فیلتر بکار گرفته شده در این محصول FULL HD می باشد که گرد و غبار  و بوی نامطبوع محیط را حذف می کند.مجهز به سیستم رطوبت گیر محیط می باشد.سیستم خودکار تنظیم دما دارد.به لحاظ ظاهری دارای طراحی بی نظیر می باشد.فن مورب این کولر باعث بی صدایی آن می شود که جزو کولرگازی های بی صدا شناخته می شود.کولر گازی ال جی  هم مانند سامسونگ قابلیت اینورتر دارد که باعث کاهش مصرف انرژی می شود . دارای رده انرژی A+ می باشد که بسیار کم مصرف است. کولر گازی LG در ظرفیت های مختلف طراحی شده است که جهت ابعاد مختلف مناسب می باشند در زیر جهت اطلاع بیشتر ظرفیت متناسب با ابعاد محیط توضیح می دهیم.

  • کولر گازی 12000 ال جی مناسب فضاهایی با ابعاد 15 متر
  • کولر گازی 18000 ال جی مناسب فضاهایی با ابعاد 15 تا 30 متر
  • کولر گازی 24000 ال جی مناسب فضاهایی با ابعاد 30 تا 45 متر
  • ظرفیت 30000 ال جی مناسب فضاهایی با ابعاد 45 تا 60 متر مربع
  • ظرفیت 36000 ال جی مناسب فضاهایی با ابعاد 60 متر مربع به بالا

 به لحاظ ارتفاع هم  سقف باید 2/7 متر باشد.در انتخاب کولرگازی مناسب باید به ابعاد محیطی که قرار است بکار گرفته شود توجه کرد. تاشاهد کارکرد مطلوب کولرگازی باشیم. جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله چه نوع کولر گازی بخرم را مطالعه کنید.تا اطللاعات کافی در زمینه کولر گازی به دست آورید.

تفاوت کولر گازی سامسونگ وال جی

به لحاظ مزایا و عملکرد هر دو برند مانند هم هستند .فقط در  کولر گازی سامسونگ از نوع فیلتر دکتر ویروس که باکتری های محیط را از بین می برد استفاده شده است و در کولر گازی LG از فیلتر پلاسما استفاده شده،در طراحی ظاهری هم کولر گازی سامسونگ مثلتی شکل می باشد که باعث  گردش سریع هوا می شود.   

بین سامسونگ و ال جی کدام را انتخاب کنم ؟

در این مقاله ویژگیهای کولر گازی سامسونگ و ال جی را بیان کردیم .این دو برند هر دو ساخت کره جنوبی می باشند و نه تنها در کره جنوبی، بلکه در سایر کشورها جایگاه و محبوبیت خاصی دارند و دارای کیفیت بالای قطعات می باشند.به لحاظ کارآیی هر دو برند مانند هم هستند و هیچکدام را نمی توانیم بر دیگری ترجیح دهیم.سامسونگ وال جی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته اند و هر دو دارای سیستم کنترل هوشمند می باشند. پس در انتخاب این دو برند می توانیم با خیال راحت جهت خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنیم .

ناگفته نماند ، جهت خرید محصولی مطمئن و اصل با ضمانت معتبر از فروشگاه آنلاین ونداد کولر بازدید کنیم. تا علاوه بر تنوع محصول،کولر گازی اصل را با قیمت ارزان از این فروشگاه خریداری کنیم.

سخن نهایی

در  این مقاله به مقایسه دو برند سامسونگ و ال جی پرداختیم و در یافتیم که هر دو برند دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی هستند.هر دو برند محصولاتی با کمپرسورهای متفاوت و ظرفیت های مختلف طراحی کرده اند که پاسخگوی انواع شرایط آب و هوایی باشند. هر دو دارای رده انرژی A+ می باشند.اگر قصد خرید کولر گازی دارید این دو برند قابل اعتماد هستند و می توانند نیازهای کاربران را بخوبی رفع کنند.در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه آنلاین ونداد کولر در بانه در ارتباط باشید.

سوالات متداول
بله .کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی ها اقدام به تولید کولر گازی اینورتر کرده است.
هر دو برند دارای قابلیت های مشابهی هستند و نمی توانیم یکی را بر دیگری ترجیح دهیم. فقط به لحاظ ظاهری و نوع فیلتر متفاوت هستند.
کولر گازی 12000 سامسونگ مانند ال جی جهت فضاهایی به ابعاد 15 متر مربع مناسب می باشد.
جستجو
آخرین مقالات