ارورهای کولر گازی وایت وستینگ هاوس

نوشته شده در 01 بهمن 1401
ارورهای کولر گازی وایت وستینگ هاوس

دلایل و مزایای ایجاد ارور بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی وایت وستینگ هاوس

یکی دیگر از انواع کولر های گازی که برند خاص خود را دارد کولر گازی وایت وستینگ هاوس است. در واقع این نوع کولر اگر چه دارای راندمان و عملکرد بسیار خوبی است اما با گذشت زمان با توجه به استفاده هایی که از آن می شود امکان دارد در کارایی آن یکسری اختلالاتی ایجاد گردد. زمانی که این نوع کولر گازی هنگام کارایی خود دچار اختلال گردد ممکن است خطاهایی بر روی صفحه نمایشگر آن نشان داده شود، بنابراین این مزیت را برای شما دارد که نسبت به مشکل پیش آمده آگاهی به دست می آورید و هر چه زودتر به منظور برطرف کردن این مشکل اقدامات اولیه را انجام می دهید.

هنگامی که کولر گازی بر روی صفحه نمایشگر آن خطاهایی مشاهده می شود نشان دهنده این است که کولر گازی شما دیگر کارایی ندارد بلکه یکی از مزایای این دستگاه به شمار می‌ رود و بیشتر به عنوان حفاظت از دستگاه بیان می‌شود؛ چرا که با استفاده از این قابلیت تعداد افراد بهره مند از این کولر گازی نسبت به مشکل ایجاد شده در کولر گازی آگاهی به دست می آورند و خیلی زود اقدامات لازم را به منظور رفع این مشکل تعمیر و همچنین در برخی از موارد جایگزین کردن قطعه جدیدی انجام می دهند و این قابلیت باعث می‌ شود تا حد زیادی از آسیب رسیدن به کولر گازی پیشگیری شود. در برخی از موارد هنگامی که شما شاهد ایجاد ارور بر روی کولر گازی وایت وستینگ هاوس هستید می توانید به این نکته پی ببرید که کولر گازی باید سرویس کاری سالانه را انجام دهید. در برخی از موارد نیز بایستی فیلتر ها را تمیز و شستشو دهید و یا حتی بار دیگر دمای کولر را تنظیم نمایید. بهتر است بدانید که هر گاه شما فرایند سرویس کاری های دوره ای را انجام می دهید قادر هستید تا شمار زیادی از معایب و اختلالات ایجاد شده احتمالی را پیشگیری نمایید.

آشنایی با انواع ارور های کولر گازی وایت وستینگ هاوس

کولر گازی وایت وستینگ هاوس نیز یکی دیگر از انواع کولر هایی است که در واقع پس از اینکه شما مدت زمان زیادی را از آن استفاده می‌ کنید ممکن است یکسری ارور هایی بر روی صفحه نمایشگر آن ایجاد شود. به طور کلی هر یک از این ارور ها معنای خاص خود را دارند که بهتر است نسبت به آن ها اطلاعات کافی داشته باشید و هر گاه یکی از آن ها را مشاهده کردید در صدد رفع مشکل پیش آمده باشید.

آشنایی با انواع ارور های کولر گازی وایت وستینگ هاوس

همچنین بخوانید:ارور های کولر گازی زانتی

همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم ایجاد اینگونه از ارور ها بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی وایت وستینگ هاوس بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه به شما در تشخیص به موقع مشکلات پیش آمده کمک می کند، از این رو شما تلاش می کنید تا این مشکلات را خیلی زود برطرف سازید و حتی سرویس کاری های دوره ای نیز انجام می دهید تا همانند گذشته کولر گازی شما روال قبلی خود را بگذراند و بازدهی بسیار خوبی داشته باشد.

مهم ترین خطاهای ایجاد شده بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی وایت وستینگ هاوس

در نظر داشته باشید که در این مقاله می خواهیم ارور هایی که کولر گازی وایت وستینگ هاوس ممکن است با آن‌ها مواجه شود بیان کنیم.

دلایل ایجاد ارور F5 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

ممکن است زمانی که شما از کولر گازی وایت وستینگ هاوس در حال استفاده هستید با خطای f۵ مواجه شوید. در حقیقت در رابطه با مشاهده این نوع خطا می توانیم بگوییم که سنسور مربوط به لوله رفت کمپرسور این نوع کولر گازی دچار مشکل شده است، بنابراین به منظور جلوگیری از صدمه دیدن سایر قطعات کولر گازی بایستی عیب دستگاه را پیدا کنید و از شخص متخصص و تعمیرکار این حوزه بخواهید تا پس از تشخیص مشکل پیش آمده آن را رفع سازد چرا که ممکن است برخی اوقات با ارورهایی مواجه شوید که این ارور ها برایتان آشنایی نداشته و به تنهایی قادر به رفع آن ها نخواهید بود؛ از این رو بهتر است به تنهایی اقدام به برطرف کردن مشکل پیش رو نپردازید و از افرادی که دارای مهارت و دانش کافی در این زمینه هستند کمک بگیرید.

دلایل ایجاد ارور F4 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

هرگاه بر روی صفحه نمایشگر با ارور F4 مواجه شدید بهتر است بدانید که کولر گازی وایت وستینگ هاوس در زمانی که در حال انجام فعالیت خود بوده است یکسری اختلالاتی در کارایی سنسور کندانسور ایجاد شده است؛ از این رو ممکن است که قطعه مربوط به آن دچار مشکل شده باشد بنابراین شما با خطای f۴ روبرو شده و به سرعت باید جهت برطرف کردن این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید، یعنی می توانید پس از عیب یابی مشکل پیش آمده را حل کنید و شاهد بازدهی کولر گازی خود همانند گذشته باشید.

دلایل ایجاد ارور P4 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

زمانی که ارور P4 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس ایجاد می شود قطعاً در قسمت قطعات مربوط به درایو کمپرسور اینورتر اختلال ایجاد شده است،  لذا زمانی که این خطا را دیدید خیلی سریع به دنبال این باشید که مشکل پیش آمده را حل کنید تا به قطعه های دیگر هیچ گونه آسیبی وارد نشود. به منظور برطرف ساختن ارور P4 بایستی از تعمیرکاران کمک بگیرید؛ چرا که ممکن است شما سررشته‌ای در برطرف کردن این مشکلات نداشته باشید و با یک اشتباه کوچک به سایر قطعات آسیب وارد کنید که تمامی این موارد هزینه های جانبی به دنبال خواهد داشت.

دلایل ایجاد ارور P2 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

توجه داشته باشید ارور P2 یکی دیگر از انواع خطاهایی است که ممکن است پس از استفاده طولانی مدت از کولر گازی بر روی صفحه نمایشگر آن مشاهده شود. همانگونه که پیش از این نیز بیان شد هر یک از ارور هایی که بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی وایت وستینگ هاوس قرار می‌گیرد در معنای خاص خود می باشد.

صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

همچنین بخوانید :نحوه سيم ‌كشی كولر گازی

پس شما به منظور رفع هر یک از این ارور ها بایستی اقدامات لازم را انجام دهید.

یکی از این خطا ها، خطای P2 است در واقع با مشاهده ارور P2 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس بایستی از همان اول به محافظت دمایی بسیار زیاد کمپرسور پی ببرید و جهت برطرف کردن این مشکل از افراد با تجربه و دارای مهارت کمک بخواهید.

دلایل ایجاد ارور P1 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

ارور P1 هنگامی اتفاق می افتد که ولتاژ به صورت کم و یا زیاد می باشد، بنابراین هرگاه با این ارور روبرو شدید بهتر است جهت رفع نقص های احتمالی دیگر و پیشگیری از آسیب رساندن به سایر قطعات به دنبال رفع سریع مشکل باشید. بهتر است مشورت با افراد با تجربه را از یاد نبرید.

دلایل ایجاد ارور E6 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

هرگاه در کولر گازی وستینگ هاوس شما این خطا روی داد باید بدانید که دلیل آن ایجاد اختلال در موتور فن داخلی کولر می باشد، بنابراین اگر قصد دارید که به سرعت این مشکل را برطرف سازید حتماً باید مشکل را شناسایی نموده و سپس بررسی ها و اقدامات لازم را جهت رفع آن انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که انجام سرویس کاری های دوره ای تا حد زیادی از ایجاد خطاها و مشکلات این چنینی جلوگیری می کند؛ بنابراین شما نیز پس از انجام این سرویس کاری ها شاهد افزایش راندمان و کیفیت کار کولر گازی خواهید بود‌.

دلایل ایجاد ارور E2 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

همانطور که از نام این خطا بر می آید می توان به این مسئله پی برد که هرگاه خطایی رخ می دهد در واقع در کولر گازی شاهد دوبار چشمک زدن هستیم. در واقع همین دو بار چشمک زدن نشان دهنده این است که خطایی روی داده و مشکلی سنسور پایپ در یونیت داخلی ایجاد شده است، بنابراین هر چه زودتر بایستی در پی حل این مشکل باشید.

پس از عیب یابی کولر گازی می توانید راهکارهایی را که تعمیرکار به شما پیشنهاد می دهد را انجام دهید یا حتی از خودت تعمیرکار بخواهید تا این مشکل را برطرف کند.

دلایل ایجاد ارور E1 بر روی صفحه نمایش کولر گازی وایت وستینگ هاوس

در نظر داشته باشید که خطای E1 یکی دیگر از خطا هایی است که ممکن است یکی از همین روزها با آن مواجه شوید. به طور معمول این علامت همراه با یک بار چشمک زدن اتفاق می‌افتد. در واقع هرگاه این خطا ایجاد می شود نشان دهنده این است که سنسور دمای یونیت داخلی دچار اختلال شده که در چنین حالتی بایستی در پی برطرف کردن مشکل ایجاد شده باشید تا از این طریق به کیفیت قبلی کولر گازی دست پیدا کنید.

دلایل عدم نمایش ارور های کولر گازی وایت وستینگ هاوس

ممکن است برای شما هم این وضعیت پیش آمده باشد که ارور کولر گازی وایت وستینگ هاوس کار نمی کند از این رو به دنبال دلیل کار نکردن آن هستید. با توجه به بررسی هایی که در این زمینه صورت گرفته است ممکن است یکسری عواملی همانند عدم فعالیت فن، ایجاد نقص در قسمت مدار شکن حرارتی کمپرسور، افزایش و یا کاهش میزان ولتاژ، دچار آسیب شدن برخی از قطعات داخلی کولر گازی و یا حتی جدا شدن دوشاخه برق از قسمت پریز آن از جمله مهمترین دلایلی است که منجر به عدم نمایش خطاهای بیان شده در کولر گازی وایت وستینگ هاوس می شوند.

عدم نمایش ارور در کولر گازی وایت وستینگ هاوس

اگر خودتان نتوانستید این دلایل را پیدا کنید بهتر است به منظور عیب یابی از تعمیرکاران درخواست کنید که به شما در برطرف کردن این مشکلات کمک کنند.

 

 

سوالات متداول
کد خطا را بخوانید و در مقاله ما بررسی کنید که دلیل چه موردی هست
ابتدا ریست کنید ، اگر وجود داشت بله به کارشناس مربوطه ارجاع دهید
رضا
10 ماه پیش
ارور f1وایت وستینگهاوس ایستاده سه فاز
پاسخ
جستجو
آخرین مقالات