معرفی بهترین کولر گازی برای مناطق سردسیری

نوشته شده در 20 مهر 1401
معرفی بهترین کولر گازی برای مناطق سردسیری

یکی از لوازم ضروری جهت تامین هوای خنک در منازل یا محیط کار کولر گازی می باشد . که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. منتها قبل از اقدام به خرید باید نکاتی را مد نظر داشته باشید.اولین نکته جهت خرید توجه به شرایط جغرافیایی محل سکونت شماست که دارای چه نوع آب و هوایی است ؟در مناطق سردسیری ،گرمسیری یا معتدل زندگی می کنید.اگر کولرگازی مناسب شرایط آب و هوایی نباشد نه تنها باعث کاهش طول عمر کولر گازی می شود، بلکه باعث اتلاف انرژی هم می شود. دومین نکته توجه به ابعاد محیط می باشد. که جهت کارآیی بهتر باید کولر گازی مناسب با ابعاد محیط باشد.اگر کولر گازی متناسب ابعاد نباشد محیط را بطور مطلوب سرد نمی کند .سومین عامل توجه به رده انرژی کولر گازی می باشد.اگر موارد ذکر شده در را رعایت کنید می توانید از کولر گازی با عملکرد مطلوب بهره مند شوید. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی کولر گازی مناسب مناطق سردسیری و کوهستانی بپردازیم تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

انواع کلاس آب و هوایی

T1:در شرایط آب و هوایی معتدل بکار گرفته می شود.

T2:در شرایط آب و هوایی سردسیری کاربرد دارد.

T3:در شرایط آب و هوایی گرمسیری استفاده می شود.

کلاس آب و هوایی روی برچسب انرژی کولر درج گردیده است .کولر گازی مناسب مناطق سردسیری T2 می باشد که در دمایی تا حدود 35 درجه سانتیگراد عملکرد خوبی نشان داده است . کولر گازی با کمپرسور روتاری T2  مصرف برق کمتر و بازدهی مطلوبی دارند و در مناطق سردسیری مثل  غرب ایران کاربرد زیادی دارد.

گاز بکار گرفته شده در کولر گازی مناطق سردسیری 

کولر گازی مناسب مناطق سردسیری از گاز R410 برخوردار است که این گاز با محیط زیست سازش دارد و به لایه ازون آسیبب وارد نمی کند. گاز R410 در کولر گازی T2 عملکرد مطلوبی دارد و باعث افزایش طول عمر و کارآیی دستگاه می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای چه نوع کولر گازی بخرم؟ مراجعه کنید و هر آنچه که قبل از خرید کولر گازی باید در نظر داشته باشید برای شما توضیح داده شده است.

نکته:میزان سرمایش کولر گازی برحسب BTU نشان داده می شود.عددی که روبروی این عبارت نشان داده می شود نشان دهنده قدرت سرمایش کولر گازی می باشد.هر چه قدر این عدد بالاتر باشد خنک کنندگی کولر بالاتر است .جهت تهیه کولر گازی مناسب حتما به گرید انرژی کولر نیز توجه داشته باشید رده انرژی A و B بهترین رده جهت تهیه کولر گازی می باشند.اگر در مناطق معتدل زندگی می کنید می توانید با کلیک روی لینک معرفی بهترین کولر گازی جهت مناطق معتدل اطلاعات لازم را کسب کنید.

معرفی بهترین برندهای کولر گازی جهت مناطق سردسیری

اگر کولر گازی که خریداری کرده اید مناسب شرایط آب و هوایی محل سکونت شما نباشد علاوه بر کاهش طول عمر کولر گازی و اتلاف انرژی ممکن است مجبور شوید هزینه های زیادی بابت تعمیرات کولر بپردازید پس قبل از اقدام به خرید حتما به نکات ذکر شده توجه کنید.برندهایی مثل سامسونگ24000 ،هایسنس24000،اجنرال24000 و گری 24000 اقدام به تولید کولرهای T2 کرده اند،که در زیر به اختصار به توضیح آنها می پردازیم. 

کولر گازی 24000 سامسونگ

کولر گازی 24000 سامسونگ پرکاربردترین کولر گازی در مناطق سردسیری می باشد.کمپرسور روتاری بکار گرفته شده در این کولر باعث کاهش مصرف انرژی و صدای کم کولر گازی می شود .پره های طلایی بکار گرفته در این محصول مانع فرسایش زودهنگام می شوندوقابلیت اسمارت اسکن دارند و در مناطق سردسیری عملکرد بسیار مطلوبی دارند و مهمتر از همه موارد اینکه ،دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد. و در فصول سرد سال هم بعنوان وسیله گرمایشی از آن استفاده می گردد.کولر گازی سامسونگ دارای فیلتر ضد گردو غبار می باشد و فضایی پاک و دلنشین را به شما ارمغان می دهد.

کولر گازی 24000 هایسنس

کولر گازی 24000 هایسنس نیز مناسب مناطق سردسیری می باشد.دارای دو قابلیت سرمایش و گرمایش می باشد.گاز مصرفی این کولر از نوع R410 می باشد که با محیط زیست سازگاری دارد و باعث کارآیی مطلوب کولر می شود.از کمپرسور روتاری برخوردار است که دارای رده انرژی A می باشد .بسیار کم مصرف است.فیلترهای بکار گرفته شده در این محصول گردو غبار و آلودگی را از محیط دور می کند و هوایی پاک و مطبوع را به محیط می دهد.

کولر گازی 24000 اجنرال 

یکی از مقاوم ترین و بهترین برندهای معتبر در کولر گازی اجنرال می باشد . کیفیت بالای قطعات این کولر باعث افزایش طول عمر و کارآیی مطلوب آن شده است.از کمپرسور روتاری برخوردار می باشد که بسیار کم مصرف و کم صدا می باشد.فیلترهای کولر گازی اجنرال از ورود میکروب به محیط جلوگیری می کنند و گردو غبار محیط را از بین می برند.گاز مصرفی این محصول از نوع R410 می باشد که عملکرد کولر را بهبود می بخشد.

کولر گازی 24000 گری

کولر گازی 24000 گری اینورتر دارای قابلیت سرمایش و گرمایش می باشد .به دلیل دارا بودن اینورتر از رده انرژی A برخوردار است.فیلتر هوای نانو دارد که ضد باکتری و گرد وغبار می باشد و هوای آلوده محیط را جذب می کند .از گاز مصرفی R410 بهره مند شده است .قابلیت اسمارت اسکن دارد که حضور یا عدم حضور اشخاص در محیط را درک می کند این یک مزیت عمده در کولر گازی گری بحساب می آید. .

نتیجه نهایی

مناطق سردسیری چون دارای شرایط جوی سردتری نسبت به سایر مناطق می باشد و دمای هوای محیط بیرونی در بعضی مواقع ممکن است به صفر درجه سانتیگراد برسد بهتر است، در این مناطق از کولرهای T2 استفاده شود .اگر کولر گازی متناسب با شرایط آب و هوایی نباشد مصرف برق بسیار بالا می رود و عمر دستگاه کم می شود .پس ضروری است هنگام خرید کولر گازی این موارد را مد نظر قرار دهیم: شرایط جوی،ابعاد محیط،رده انرژی،ظرفیت کولر ،تعداد افراد در رفت و آمد در آن محیط ، تا از انتخاب خود رضایت کامل داشته باشیم.اگر قصد تهیه کولر گازی مناسب مناطق سردسیری، را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی ونداد کولر دیدن فرمائید و از تنوع محصولات این فروشگاه با ضمانت معتبر و قیمت ارزان بهره مند گردید.

سوالات متداول
کولر گازی T2 مناسب مناطق سردسیری می باشد و T2 روی برچسب انرژی کولر درج گردیده است.
خیر .چون کولر گازی مناطق سردسیری در سایر مناطق عملکرد مطلوب نشان نمی دهند و باعث افزایش مصرف انرژی و اختلال در عملکرد کولر می شوند.
شما می توانید از فروشگاه اینترنتی ونداد کولر بانه هر نوع کولر متناسب با شرایط آب و هوای محل زندگی خود را سفارش دهید.
جستجو
آخرین مقالات